دریل بتن کن سه حالته هیوندای

آخرین بروزرسانی: 28 تیر 1400
دریل بتن کن سه حالته هیوندای

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • دریل بتن کن سه حالته هیوندای

    دریل بتن کن سه حالته هیوندای یکی از کوچک ترین دستگاه های تخریب در بازار ابزار آلات برقی می باشد , قابلیت های این دستگاه سوراخکاری در آهن و چوب , سوراخکاری در دیوار و نیز قابلیت تخریب دیوار می باشد .

    #دریل_بتن_کن-سه_حالته

    #دریل_بتن_کن_سه_حالته_هیوندای

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی دریل بتن کن سه حالته هیوندای

دریل بتن کن سه حالته هیوندای

دریل بتن کن سه حالته هیوندای

" هیوندای " متشکل  از مجموعه‌ای از شرکت‌های تولیدی و شرکت‌های وابسته به آنها می باشد که ابتدا در سال 1947 بعنوان یک شرکت ساختمانی توسط "چانگ جو یونگ" تاسیس شده و از سال 1954 شروع به گسترش فعالیت‌های خود به صنایع دیگر نموده ودرحال حاضر , هیوندای با تلاش و انطباق  با بالاترین استانداردهای بین المللی تولید ، به بزرگترین زنجیره تولید در کشور کره جنوبی  و یکی از بزرگترین شرکتهای جهان تبدیل شده است . 

دریل بتن کن سه حالته هیوندای یکی از کوچک ترین دستگاه های تخریب در بازار ابزار آلات برقی می باشد , قابلیت اول این دستگاه سوراخکاری در آهن و چوب , قابلیت دوم سوراخکاری در دیوار و سومین قابلیت آن تخریب دیوار می باشد .

این نکته را بدانیم که در دریل بتن کن سه حالته هیوندای مته کاری در آهن توسط رابط سه نظامی که بر سر آن وصل می شود انجام میگیرد تا از مته ته گرد یا مته های آهن و فلز استفاده بشود , کیف BMC , قلم تخریب و مته بتن لوازمی هستند که در این دستگاه موجود می باشد .

دریل بتن کن سه حالته هیوندای دارای سیستم ابزار گیر چهارشیار SDS , کلید چپ گرد و راست گرد می باشد که به موجب این  کلید وقتی در حین کار مته داخل دیوار زده شد و گیر کرد از حالت چپ گرد استفاده میشود که در اینصورت قدرتش دو چندان می شود و می توان مته را در اورد .

دریل بتن کن سه حالته HYUNDAI با قدرت 800 وات و با حداکثر 28 میلیمتر قطر سوراخکاری در بتن محصول کشور کره می باشد که شرکت هیوندای آن را به رنگ آبی و یک سال گارانتی به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه کرده است .

همراهان مهد ابزار می توانند انواع دریل ، پیچ گوشتی ، ابزارهای نجاری مانند اره ، سمباده لرزان و …، ابزارهای ساختمانی مانند دریل بتن کن ، چکش تخریب و …، ابزارهای باغبانی ، انواع چسب ، انواع قفل و … را به صورت آنلاین خریداری کنند و به آسانی تحویل بگیرند .

دریل-بتن-کن-سه-حالته-هیوندای

دریل-بتن-کن-سه-حالته-هیوندای

ادامه مطلب بستن