جارو برقی صنعتی ۶۰ لیتری محک مدل IVC 60

آخرین بروزرسانی: 10 شهریور 1400
جارو برقی صنعتی ۶۰ لیتری محک مدل ivc 60

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • جارو برقی صنعتی ۶۰ لیتری محک مدل IVC 60

  • دارای شیلنگ 5.5 متری
  • ساخت کشور چین
  • دارای 2400 وات قدرت
  • صدای دستگاه 79 تا 83 دسیبل
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی جارو برقی صنعتی ۶۰ لیتری محک مدل IVC 60

جارو برقی صنعتی ۶۰ لیتری محک مدل IVC 60

جارو برقی ۶۰ لیتری محک مدل IVC 60

شرکت البرز ابزار یکی از شرکت های بزرگ میباشد که محصول خود را با برند محک به بازار عرضه کرد , این شرکت در سال ۱۳۸۰ شروع به همکاری با تولید کنندگان چینی به جهت توسعه دامنه محصولات کرد و همچنین آغاز به تولیدات مشترک با نام تجاری محک نمود .

 جارو برقی ۶۰ لیتری محک به مدت یک سال دارای برگه گارانتی شرکتی میباشد و خدمات پشتیبانی آن به عهده شرکت البرز ابزار که نمایندگی فروش محصولات محک و آینهل را داراست میباشد .

جارو برقی ۶۰ لیتری محک با توان ۲۴۰۰ وات و فرکانس پنجاه هرتز و به ولتاژ ۲۲۰ ولت این امکان را به کاربر میدهد تا بتواند در مدت طولانی و مداوم از آن به راحتی بهرمند شود , حجم مخزن ان دستگاه شصت لیتر , همچنین طول سیم آن ۵٫۵ متر ,  همچنین وزن این دستگاه ۲٫۳ کیلوگرم و همچنین ابعاد این جارو برقی ۶۰ لیتری محک ۸۸۵*۵۷۰*۶۹۰ میلیمتر میباشد که با این ابعاد استاندارد خود قابلیت جابه جایی راحت را به کاربر میدهد .

جارو برقی ۶۰ لیتری محک با فشار خلا که بر حسب اسب بخار محاسبه میگردد به اندازه ۱۶ - ۱۷ کیلو پاسکال میتواند نیروی وارده به کار را در اختیار کاربر قرار دهد , همچنین جریان هوا در این دستگاه سه متر مکعب بر دقیقه و صدای این دستگاه جارو برقی ۸۳-۷۹ دسی بل میباشد , مهد ابزار به عنوان یکی از مرجع ترین فروشگاه های اینترنتی ابزار آلات صنعتی میتواند کمکی خوبی برای کاربران از جهت خرید و همچنین خدمات پس از فروش ملزومات محک را دارا باشد .

تجهیزات جارو برقی ۶۰ لیتری محک عبارتند از : شلنگ خرطومی  , نازل جارو میباشد که کاربر میتواند از جاربرقی های صنعتی محک در مصارف صنعتی همچون کارواش های شستشوی ماشین , تمیز کردن سالن های بزرگ و همچنین اماکن طویل مورد استفاده قرار میدهند .

جاروبرقی ۶۰ لیتری محکmahdeaabzar.com-جارو-برقی-۶۰-لیتری-محک

ادامه مطلب بستن