تخریب کن ۱۷ کیلویی هیوندای

آخرین بروزرسانی: 28 تیر 1400
تخریب کن 17 کیلویی هیوندای

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • تخریب کن ۱۷ کیلویی هیوندای

  • قدرت و کیفیت بالا

  • توان خروجی : 1700 وات

  • دارای کیف bmc

  • دارای قلم تخت و تیز

  • دارای یک سال ضمانت شرکتی

  •  

     

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی تخریب کن ۱۷ کیلویی هیوندای

تخریب کن ۱۷ کیلویی هیوندای

تخریب کن ۱۷ کیلویی هیوندای

سابقه درخشان گروه هیوندای نمادی از اقتصاد مدرن کره جنوبی بوده و متخصصان بر این باورند که در آینده نزدیک هیوندای به یکی از بازیگردانان اصلی اقتصاد جهانی تبدیل خواهد شد .

هیوندای دارای شبکه فروش گسترده‌ای در ۱۹۳ کشور جهان می‌باشد. در سالهای اخیر هیوندای پا را فراتر از مرزهای کره نهاده و با هدف نزدیکی به مشتریانش کارخانجات تولیدی در اکثر نقاط دنیا از جمله ایالات متحده و اروپا تاسیس کرده‌است . امروزه هیوندای برای کیفیت بالا و ارزش والای خود شهرت جهانی دارد .

برند هیوندای برای ما یادآور تعهد به کیفیت، خدمت و تکنولوژی می‌باشد ، به همین علت است که گروه هیوندای موفق به صادرات محصولاتش به سراسر جهان و از جمله اروپا و ایالات متحده ( که سختگیرانه‌ترین قوانین کیفیتی برای کالاهای وارداتی دارند) شده‌است .

تخریب کن ۱۷ کیلویی هیوندای یکی از پر قدرت ترین بتن کن های موجود میباشد که توانایی کندن مقاطع سختی همچون کوهستان , سنگ های گرانیتی و سرامیکی ساختمانی و همچنین برای کندن چاه مورد استفاده قرار میگیرد و کاربر زمانی شروع به کندن چاه میکند اگر به تخته سنگ گرانیتی برخورد کند آن را هم به راحتی مشکند .

چکش تخریب ۱۷ کیلویی هیوندا HYUNDAI دارای خصوصیات و ویژگی های همچون نهایت قدرت ۱۷۵۰ واتی , نیروی وارد بر سطح ۴۵ ژولی , وزن خالص ۱۷ کیلوگرمی , تعداد ضربه در دقیقه ۱۳۰۰ دور در دقیقه و قلم گیر ۶ گوش آن اشاره کرد .

سیستم داخلی این دستگاه به صورت گیربکسی و همچنین گیریسینیز میباشد , بر روی دسته این دستگاه سیستم ضربه گیر وجود دارد و این امکان را به کاربر میدهد تا از خستگی و لرزش این دستگاه بهرمند شود , از ملزومات و لوازم جانبی این دستگاه میتوان به دو عدد قلم به صورت تخت و تیز , کیف BMC مقاوم , ذغال و همچنین آلن و آچار بازکن درب گیریس اشاره کرد .

تخریب کن ۱۷ کیلویی هیوندای دارای یک سال برگه ضمانت نامه شرکتی و همچنین خدمات پس از فروش پنج ساله میباشد , لازم به ذکر است کاربران گرامی میتوانند با کمک فروشگاه مهد ابزار از این امکانات بهرمند شوند .

تخریب-کن-17-کیلویی-هیوندای

تخریب-کن-۱۷-کیلویی-هیوندای

ادامه مطلب بستن