اره پروفیل بر ( فلز بر ) بوش مدل GCD 12 JL

آخرین بروزرسانی: 26 مرداد 1402
اره پروفیل بر فلز بر بوش مدل gcd 12 jl

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • BOSCH Porofile saw on (metal saw) gcd 12 jl

  • دارای ایمنی بسیار بالا و بدون جرقه
  • دارای استارت نرم با کاهش گشتاور حین راه‌اندازی
  • مجهز به میز مقاوم آلومینیومی
  • دارای قابلیت برش با زاویه
  • برش دقیق به وسیله لیزر یکپارچه
  • دارای تیغ اره با سایز 305 میلیمتر
  • موارد بیشتر بستن

کد محصول: 55668

برچسب: ابزار-برقی , مهد ابزار , اره پروفیل بر , پروفیل بر , فروشگاه ابزار صنعتی , خرید اینترنتی , فروشگاه اینترنتی , اره پروفیل بر چیست , خرید اره پروفیل بر , قیمت اره پروفیل بر , کاربرد اره پروفیل بر , BOSCH Porofile saw on (metal saw) gcd 12 jl , اره پروفیل بر ( فلز بر ) , اره پروفیل بر ( فلز بر ) بوش , اره پروفیل بر ( فلز بر ) بوش مدل GCD 12 JL , اره پروفیل بر -BOSCH Porofile saw on (metal saw) gcd 12 jl , قیمت BOSCH Porofile saw on (metal saw) gcd 12 jl , قیمت اره پروفیل بر ( فلز بر ) , قیمت اره پروفیل بر ( فلز بر ) بوش , قیمت اره پروفیل بر ( فلز بر ) بوش مدل GCD 12 JL , قیمت اره پروفیل بر -BOSCH Porofile saw on (metal saw) gcd 12 jl , قیمت اره فلز بر بوش مدل GCD 12 JL , قیمت پروفیل بر بوش , قیمتاره پروفیل بر بوش مدل GCD 12 JL , خرید BOSCH Porofile saw on (metal saw) gcd 12 jl , خرید اره پروفیل بر ( فلز بر ) , خرید اره پروفیل بر ( فلز بر ) بوش , خرید اره پروفیل بر ( فلز بر ) بوش مدل GCD 12 JL , کاربرد BOSCH Porofile saw on (metal saw) gcd 12 jl , کاربرد اره پروفیل بر ( فلز بر ) , کاربرد اره پروفیل بر ( فلز بر ) بوش , کاربرد اره پروفیل بر -BOSCH Porofile saw on (metal saw) gcd 12 jl , کاربرد اره پروفیل بر ( فلز بر ) بوش مدل GCD 12 JL ,

نقد و بررسی اجمالی اره پروفیل بر ( فلز بر ) بوش مدل GCD 12 JL

اره پروفیل بر ( فلز بر ) بوش مدل GCD 12 JL :

اره پروفیل بر ( فلز بر ) بوش مدل GCD 12 JL

پروفیل برها ابزارآلاتی از دسته ابزارهای برقی هستند که عملیات برش فلزات را انجام می‌دهند . ساختار بدنه پروفیل برها از یک گیره نگهدارنده و یک بازوی متحرک بر روی آن موتور و دیسک برشی قرار می‌گیرد تشکیل شده است . تیغه‌های برش وظیفه برش قطعات کار را بر عهده دارند که قطر آنها معمولا مابین 300 میلیمتر است و دارای 8/2 میلیمتر ضخامت می‌باشد . پروفیل برها می‌توانند تا قطر 410 میلیمتر نیز باشند . اره‌های پروفیل بر به دلیل سهولت در جابه جایی و امنیت و قدرت بیشتر آنها نسبت به فرزهای آهنگری کاربرد وسیعی در ساختمان سازی دارند . گاها ممکن است کار برش پروفیل‌ها بسیار سخت بوده و خسته کننده باشد . در این مواقع فرزهای آهنگری گزینه مناسبی برای برش پروفیل‌های سخت نیستند و می‌بایست از یک گزینه بهتر یعنی پروفیل‌بر استفاده نمود . اره پروفیل بر عملیات برش سخت‌ترین پروفیل‌ها را به راحتی هر چه تمام‌تر و با امنیت بالا انجام می‌دهد .

 

 

بارزترین مشخصات ابزار برقی اره پروفیل‌ بر ( فلز بر ) بوش مدل GCD 12 JL

 اره پروفیل بر ( فلز بر ) بوش مدل GCD 12 JL با قدرت 2000 وات به بازار ابزارآلات صنعتی عرضه شده است . اره پروفیل بر ( فلز بر ) بوش به وسیله لیزر یکپارچه دارای برش دقیق می‌باشد . اره پروفیل بر ( فلز بر ) مجهز به استارت نرم با کاهش گشتاور حین راه‌اندازی شده است . اره پروفیل بر دارای قابیلت برش با زاویه بیان شده است . از دیگر مشخصه آن می‌توان به ایمنی بسیار بالا و بدون جرقه , میز مقاوم آلومینیومی و سایز تیغ اره 305 میلیمتر اشاره کرد .

 

 

 

قابلیت‌ها

  • توان : 2000 وات
  • سرعت : 1500 دور در دقیقه
  • قطر صفحه : 305 میلیمتر
  • وزن دستگاه : 20 کیلوگرم
  • کشور سازنده : تحت لیسانس آلمان
  • گارانتی : 12 ماه ضمانت

 

کلام آخر :

در اینجا توانستیم با بخشی از ویژگی و کاربردهای اره پروفیل بر BOSCH Porofile saw on (metal saw) gcd 12 jl آشنا شویم و اطلاعات مناسبی از نحوه صحیح عملکرد آن بدست آوریم . شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبان سایت تماس حاصل نمایید .

 

021-66-75-1900 

contact us

اره پروفیل بر BOSCH Porofile saw on (metal saw) gcd 12 jl

BOSCH Porofile saw on (metal saw) gcd 12 jl

ادامه مطلب بستن