اره فارسی بر ۲۵ سانت توسن پلاس مدل 5920-LS

آخرین بروزرسانی: 12 مرداد 1401
اره فارسی بر ۲۵ سانت توسن پلاس مدل 5920 ls

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • اره فارسی بر ۲۵ سانت توسن پلاس مدل 5920-LS

  • قابلیت برش عریضی تر بدلیل طراحی مکانیزم کشویی
  • مجهز به سیستم ایمنی ترمز تیغه
  • مجهز به پرتو لیزر به منظور ایجاد خط فرضی برش
  • قابلیت حالت کلیک و قفل در زوایای کاری کاربردی میز کار
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی اره فارسی بر ۲۵ سانت توسن پلاس مدل 5920-LS

اره فارسی بر ۲۵ سانت توسن پلاس مدل 5920-LS

اره فارسی بر ۲۵ سانت توسن پلاس مدل 5920-LS

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود , توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد .

در این راستا با توجه به روند روبه رشد سطح علمی، تولیدی،صنعتی و خدماتی و نیاز به بستر سازی جهت بهبود فرایندها بر آن شد یم تا با گرده همایی متخصصان و کارشناسان مجرب در زمینه های گوناگون که دارای تجارب و سوابق ارزشمند هستند گامی در جهت ایجاد فضای تبادل دانش و تجربیات مفید و سازنده در زمینه صنعت بر داشته و شرکت فوق را تاسیس نماید .

اره فارسی بر ۲۵ سانت کشویی توسن دارای پرتو لیزر جهت ایجاد خط فرضی برش , دارای کشویی افزایش دهنده طول کارگیر چپ و راست , دارای حالت کلیک و قفل در زوایای کاری مهم میز کار , مجهز به سیستم ترمز تیغه برای توقف آنی تیغه پس از خاموش کردن دستگاه و خطای برش کمتر از ۰٫۱ میلیمتر در برش های زاویه ای و مورب می باشد .

اره فارسی بر ۲۵ سانت کشویی توسن قابلیت فارسی بری از صفر درجه تا ۴۵ درجه از هر دو طرف , دارای تیغه ۸۰ دندانه با قطر ۲۵۰ میلیمتر مخصوصMDF با کیفیت عالی و الماسه های ساخت اروپا , قابلیت کشویی بودن قسمت فوقانی دستگاه جهت برش کاری عریض و قابلیت نصب روی میز کار را دارا می باشد .

اره فارسی بر ۲۵ سانت کشویی توسن با داشتن قابلیت های ویژه، مکانیزم حرفه ای و طراحی منحصر بفرد، دارای کاربری آسان و سیستم ایمنی استاندارد می باشد , با این دستگاه می توان برش های بدون نقص با زوایای گوناگون از صفر درجه تا ۴۵ درجه را با دقت ۰٫۱ میلیمتر بر روی انواع چوب ایجاد نمود .

از مشخصه های ویژه اره فارسی بر ۲۵ سانت کشویی توسن می توان به نهایت قدرت ۲۰۰۰ وات , سرعت در حالت بی باری ۴۵۰۰ دور در دقیقه , حداکثر زاویه بازوی برش ۴۵ درجه چپ و راست , ظرفیت برش ۹۰*۳۰۵ میلیمتر , سایز محور ۱۶ میلیمتر و قطر صفحه ۲۵۵ میلیمتر اشاره کرد , فروشگاه مهد ابزار به دنبال ارائه خدمات باکیفیت، رشد روزافزون و تطابق هر چه بیشتر خود با نیاز مشتریان است .
اره فارسی بر ۲۵ سانت توسن پلاس مدل 5920-LS

اره فارسی بر ۲۵ سانت توسن پلاس مدل 5920-LS

ادامه مطلب بستن