اره فارسی بر لیزری محک مدل MS-305I

آخرین بروزرسانی: 14 بهمن 1402
اره فارسی بر لیزری محک مدل ms 305i

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • MAHAK Persian saw on laser ms-305i

  • دارای موتور دینامی بی صدا و بی نیاز از سرویس
  • دارای لیزر جهت نمایش خط برش
  • دارای گیره نگهدارنده عمودی
  • دارای تیغه 30 سانتی متر 60 دندانه کاربیدی
  • حداکثر عمق برش 6 سانتی متر
  • موارد بیشتر بستن

کد محصول: 55413

برچسب: فارسی بر , مهد ابزار , ابزار نجاری , اره فارسی بر , فارسی بر نجاری , خرید اره فارسی بر , اره فارسی بر لیزری , فروشگاه ابزار صنعتی , خرید اینترنتی , فروشگاه اینترنتی , قیمت اره فارسی بر , کاربرد اره فارسی بر , اره فارسی بر چیست , اره فارسی بر لیزری محک , قیمت اره فارسی بر لیزری , قیمت اره فارسی بر لیزری محک , خرید اره فارسی بر لیزری , خرید اره فارسی بر لیزری محک , کاربرد اره فارسی بر لیزری , کاربرد اره فارسی بر لیزری محک , MAHAK Persian saw on laser ms-305i , اره فارسی بر لیزری محک مدل MS-305I , اره فارسی بر -MAHAK Persian saw on laser ms-305i , قیمت MAHAK Persian saw on laser ms-305i , قیمت اره فارسی بر لیزری محک مدل MS-305I , قیمت اره فارسی بر -MAHAK Persian saw on laser ms-305i , قیمت اره فارسی بر 1600 وات محک , قیمت اره فارسی بر 305 میلیمتر محک مدل MS-305I , قیمت اره فارسی بر دینامی محک , قیمت فارسی بر محک مدل MS-305I , خرید MAHAK Persian saw on laser ms-305i , خرید اره فارسی بر لیزری محک مدل MS-305I , خرید اره فارسی بر -MAHAK Persian saw on laser ms-305i , کاربرد MAHAK Persian saw on laser ms-305i , کاربرد اره فارسی بر لیزری محک مدل MS-305I , کاربرد اره فارسی بر -MAHAK Persian saw on laser ms-305i ,

نقد و بررسی اجمالی اره فارسی بر لیزری محک مدل MS-305I

اره فارسی بر لیزری محک مدل MS-305I :

اره فارسی بر لیزری محک مدل MS-305I

برای برش قطعات و و الوارهای چوبی در صنایع چوب اغلب از دستگاه فارسی بر استفاده می‌کنند . از ویژگی‌های شاخص فارسی بر , برش قطعات در اندازه و زاویه‌های بسیار دقیق می‌توان یاد کرد . به طور کلی می‌توان از این دستگاه به عنوان یک ابزار کلیدی و پر کاربرد در کارگاه‌های نجاری نام ببریم . ابزاری که دقت و سرعت برش چوب را به حداکثر می‌رساند .فارسی برها در دو مدل عرضه می‌شوند که یکی میزی و دیگری ایستاده است که در بازار موجود هستند . نکته مهم در مورد فارسی برهای ایستاده , وزن بسیار بالای آنها می‌باشد . بدنه چدنی این ابزار به حدی سنگین می‌باشد که حتی دو نفر هم به سختی می‌توانند آن را جا به جا کنند و به هیچ وجه مناسب استفاده در نصب لوازم در ساختمان نخواهد بود . فارسی برهای موجود در بازار معمولا با دو موتور دینامی و آرمیچری قابل دسترس هستند . مدل‌های دینامی کم صدا می‌باشند و قدرت کمتری در برش دارند . به بیان دیگر در برش چوب با دستگاه دینامی مجبور خواهید بود که اجازه دهید دستگاه دور مناسبی بگیرد و بعد از آن برش را انجام دهد . اما در موتورهای دینامی با سرعت و قدرت بیشتری همراه خواهید بود . نکته منفی در فارسی بر با موتور دینامی صدای زیاد آن است . البته می‌توان به عمر بالاتر موتور دینامی هم اشاره کرد . در هنگام استفاده از فارسی بر باید به این نکته توجه کنید که از فشار بیش از حد به دستگاه خودداری نمایید و چوب‌هایی هرچند نازک و نرم را به آرامی و فشار تدریجی برش دهید تا از ایجاد فشار ناگهانی به موتور و بلبرینگ‌ها جلوگیری گردد . همیشه با دستگاه باد و فشار زیاد داخل موتور را بادگیری کنید تا گرد و غبار باعث استهلاک زیاد دستگاه و عدم کارایی مناسب بلبرینگ نشود .

 

 

بارزترین مشخصات ابزار نجاری اره فارسی بر لیزری محک مدل MS-305I

اره فارسی بر لیزری محک مدل MS-305I با قدرت 1600 وات به بازار ابزارآلات صنعتی عرضه شده است . اره فارسی بر لیزری محک مجهز به موتور دینامی بی صدا و بی نیاز از سرویس شده است . اره فارسی بر لیزری دارای لیزر جهت نمایش خط برش می‌باشد . اره فارسی بر دارای تیغه 30 سانتی متر 60 دندانه کاربیدی می‌باشد . از دیگر مشخصه آن می‌توان به گیره نگهدارنده عمودی و حداکثر عمق برش 6 سانتی متر اشاره کرد .

 

 

قابیلت‌ها

  • توان : 1600 وات
  • ابعاد : 62*51*45 سانتی متر
  • سرعت : 2800 دور در دقیقه
  • عمق برش : 6 سانتی متر
  • طول برش : 18.5 سانتی متر
  • قطر تیغه : 305 میلیمتر
  • وزن دستگاه : 21 کیلوگرم
  • کشور سازنده : چین
  • گارانتی  : 12 ماه ضمانت شرکت البرز ابزار

 

کلام آخر :

در اینجا توانستیم با بخشی از ویژگی و کاربردهای اره فارسی بر MAHAK Persian saw on laser ms-305i آشنا شویم و اطلاعات مناسبی از نحوه صحیح عملکرد آن بدست آوریم . شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبان سایت تماس حاصل نمایید .

 

021-66-75-1900

contact us

اره فارسی بر MAHAK Persian saw on laser ms-305i

MAHAK Persian saw on laser ms-305i

ادامه مطلب بستن