اتو لوله سبز رونیکس

آخرین بروزرسانی: 6 دی 1400
اتو لوله سبز رونیکس

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • اتو لوله سبز رونیکس

    اتو لوله سبز دارای ۲۰۰۰ وات توان میباشد و دستگاه به هیچ صورت نباید به زمین پرت شود به این دلیل که وقتی المنت داغ است اگر پرت شود پایه خازن آن شل میشود و این باعث سوختگی دستگاه میشود .

    #اتو_لوله_سبز_رونیکس

    #ابزار_رونیکس

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی اتو لوله سبز رونیکس

اتو لوله سبز رونیکس

اتو لوله سبز رونیکس

فکر ، ایده  و تلاش ایرانی با هدف گذاری های ملی و فرا ملی در زمینه ابزار آلات صنعتی ، برند رونیکس را ساخته و پرورده است . تلاش شبانه روزی جوانان خوش فکر ایرانی در محقق ساختن ایده های ناب  و نیز ثبت این   برند در ایران ، آلمان و مادرید اسپانیا ، ریشه های شکوفایی خانواده رونیکس را رقم زده تا با ایجاد ترکیبی از قیمت ، کیفیت ، دسترسی به موقع و خدمات مناسب بتوان ضمن جلب رضایت مصرف کنندگان و صنعتگران داخلی ، گامی بلند برای حضور در عرصه صادرات برداشت .

هدف گذاری رونیکس برای ایجاد یک سازمان پیشرو در عرصه ابزار آلات و تبدیل شدن به یک سازمان بین المللی و مطرح ، با بهره گیری از تکنولوژیهای روز و مطالعات علمی دقیق و عنایت به کلیه ی ایده های اصولی و خلاقانه میسر گردیده است . گروه بازرگانی رونیکس نیز در این راستا ، با تعاملات سازنده خود ضمن انتخاب بیش از ۵۰۰ تولیدکننده مطرح در ۱۱ کشور جهان ، نظارت و کنترل فنی دقیقی را توسط متخصصین خود در داخل و خارج از کشور و در تمامی مراحل تولید اعمال میدارد .

اتو لوله سبز رونیکس دارای پارچه یا لقمه میباشد که برای چسباندن لوله استفاده میشود , برای مصارف لوله و اتصالات , لوله کشی ساختمان , ادارجات و مجموعه های صنعتی بکار میرود , از ملزومات این دستگاه دو تا لوله ۲۵ و دو تا ۲۰ و لقمه ۳۲ و ۴۳ به همراه متر , پایه اتو , آلن , پیچ گوشتی و المنت اضافه و دارای تراز است , این ابزار محصول کشور چین و دارای یک سال گارانتی و ۲۰۰۰ وات  میباشد .

نکته مهمی که خریدار اتو لوله سبز رونیکس برای استفاده درست باید بداند این است که : وقتی دستگاه داغ است به هیچ صورت نباید به زمین پرت شود به این دلیل که وقتی المنت داغ است اگر پرت شود پایه خازن آن شل میشود و این باعث سوختگی دستگاه میشود و همچنین این دستگاه دارای سیستم دو المنت و المنت اضافه که اگرر اتو لوله سبز رونیکس خراب شد از آن به عنوان زاپاس استفاده شود .

 

اتو لوله سبز رونیکس

اتو لوله سبز رونیکس

ادامه مطلب بستن