پرفیل بر ۲۳۰۰ وات AEG مدل SMT 355

آخرین بروزرسانی: 27 خرداد 1402
پرفیل بر ۲۳۰۰ وات aeg مدل smt 355

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  •  AEG Profile on 2300 what smt 355

  • قابلیت برش با زاویه
  • وجود سپر محافظ در برابر جرقه
  • دارای دسته در برابر جابه جایی راحت
  • حداکثر زاویه برش 45 درجه
  • دارای کابل 4 متری
  • به همراه صفحه سنگ 355 میلیمتری و آچار
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی پرفیل بر ۲۳۰۰ وات AEG مدل SMT 355

پرفیل بر ۲۳۰۰ وات AEG مدل SMT 355 

پرفیل بر ۲۳۰۰ وات AEG مدل SMT 355

شرکت اطل کوشا با تولید ابزار آلات صنعتی با کیفیت توانسته با اکثر تولید کنندگان برتر دنیا رقابت کند ؛ این شرکت با قرار دادن نمایندگی های فروش ابزار آلات خود در اکثر نقاط کشور بهترین خدمات را به کابر بدهد .

محصولات آاگ یکی از بادوام ترین محصولات روز دنیا محسوب میگردد و کاربر میتواند به طور مکرر و پی در پی از امکانات کامل و با دوام این شرکت بهرمند گردد .

پرفیل بر ۲۳۰۰ وات AEG یکی از پر قدرت ترین محصولات این شرکت محسوب میشود ، قدرت این دستگاه که ۲۳۰۰ وات است موجب شده تا کاربر بتواند از این دستگاه برای برش آهن تا قطر سیزده سانت و همچنین استیل تا ده سانت استفاده کند .

پرفیل بر آاگ با قدرت موتور ۲۳۰۰ وات ، سرعت در حالت آزاد ۳۸۰۰ دور در دقیقه ، ظرفیت برش ۴۵ درجه در پرفیل ال شکل تا عمق ۹۵ میلیمتر ، قطر دیسک   ۳۵۵ میلیمتر ، ظرفیت برش ۹۰ درجه در پرفیل گرد تا عمق ۱۱۵ میلیمتر ، ظرفیت برش ۹۰ درجه در پرفسل مستطیل ۱۲۰ * ۱۱۰ میلیمتر ، ظرفیت برش ۴۵ درجه در پرفیل گرد تا عمق ۹۵ میلیمتر ، ظرفیت برش ۹۰ درجه در پرفیل ال تا عمق ۱۲۵ میلیمتر و همچنین ظرفیت برش ۴۵ درجه در مستطیل تا عمق ۱۲۰ * ۹۵ بیشترین امکانات را به کاربر میدهد .

وزن پرفیل برهای AEG در حدود هفده کیلیگرم میباشد که وزن استاندارد این دستگاه هم امکان جابجایی دستگاه را به کابر میدهد و همچنین ابعاد مناسب آن فضای زیادی را اشغال نمیکند .

پرفیل بر ۲۳۰۰ وات آاگ توسط شرکت اطلس کوشا به بازار عرضه میگردد و خدمات پس از فروش این دستگاه را کاربر میتواند به کمک فروشگاه اینترنتی مهد ابزار که در مدت ۲۵ ماه برگه گارانتی موجود در بر جعبه دستگاه بهرمند شود .

لازم به ذکر است شرکت اطلس کوشا اکثر لوازم برقی خود را برای خدمات پس از فروش قطعاتی چون آرمیچر ، کلید و بالشتک را شامل گارانتی محسوب میکند .

 

021-66-75-1900

contact us

پروفیل بر AEG Profile on 2300 what smt 355

AEG Profile on 2300 what smt 355

ادامه مطلب بستن