مینی فرز ۷۱۰ وات رونیکس مدل 3120

آخرین بروزرسانی: 15 تیر 1402
مینی فرز ۷۱۰ وات رونیکس مدل 3130

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • مینی فرز ۷۱۰ وات رونیکس مدل 3120

  • مجهز به سیستم گیربکس صنعتی دو تیکه
  • مجهز به سیستم خنک کننده منحصر به فرد
  • استفاده از بلبرینگ های ضد غبار با کیفیت
  • مناسب جهت ظریف کاری
  • دارای دسته جانبی ضد لغزش
  • سبک و کم حجم مناسب جهت امور نصب
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی مینی فرز ۷۱۰ وات رونیکس مدل 3120

مینی فرز ۷۱۰ وات رونیکس مدل 3120

مینی سنگ ۷۱۰ وات رونیکس مدل 3120

هدف گذاری رونیکس برای ایجاد یک سازمان پیشرو در عرصه ابزار آلات و تبدیل شدن به یک سازمان بین المللی و مطرح ، با بهره گیری از تکنولوژیهای روز و مطالعات علمی دقیق و عنایت به کلیه ی ایده های اصولی و خلاقانه میسر گردیده است . گروه بازرگانی رونیکس نیز در این راستا ، با تعاملات سازنده خود ضمن انتخاب بیش از ۵۰۰ تولیدکننده مطرح در ۱۱ کشور جهان ، نظارت و کنترل فنی دقیقی را توسط متخصصین خود در داخل و خارج از کشور و در تمامی مراحل تولید اعمال میدارد .

رونیکس با تامین بخشی از نیازهای صنعتگران ارجمند ، قصد ارائه بهترین ها را دارد و در این مسیر ، دست همکاران و همراهان خود را برای ارتقای این برند نام آشنای ایرانی می فشارد , مهد ابزار نمایندگی فروش محصولات رونیکس را داراست و این محصولات را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار میدهد .

مینی فرز ۷۱۰ وات رونیکس با توان ۷۱۰ وات فرکانس ۵۰ هرتز و ولتاژ ۲۲۰ ولت در بازار ابزار آلات صنعتی تولید شده است , سرعت در حالت آزاد این دستگاه یازده هزار دور در دقیقه , وزنی به اندازه ۲٫۱ کیلوگرم و همچنین قطر صفحه برش آن ۱۱۵ میلیمتر میباشد , گارانتی این دستگاه تا یک سال میباشد و به این صورت که پیک موتوری محصول را به صورت رایگان از درب منزل شما میگیرد و پس از تعمیر آنرا برمیگرداند .

مینی فرز ۷۱۰ وات رونیکس مجهز به موتور پر قدرت متشکل از آرمیچر و بالشتک های صنعتی تولید شده تحت استاندارد CE اروپا و نیز سیستم گیربکس صنعتی دو تکه جهت بالا بردن اثر بخشی عملکرد دستگاه حین برش و سایش و همچنین سیستم خنک کننده منحصر به فرد جهت افزایش عمر مفید کارکرد دستگاه میباشد .

مینی فرز ۷۱۰ وات رونیکس از بلبرینگ های ضد غبار با کیفیت استفاده کرده است , این دستگاه سبک و مناسب جهت امور نصب , مناسب جهت ظریف کاری , دارای دسته جانبی ارگونومیک , کابل سه متری مقاوم مطابق با استاندارد VDE آلمان میباشد , از این مینی فرز ۷۱۰ واتRONIX کاربران جهت آهنگری , سنگبری و چوب بری استفاده میکنند .

این دستگاه با قطر تیغه ۱۱٫۵ میتواند تا قطر ۳٫۵ سانت را در عمق کار برش بزند , همچنین دارای دسته , قاب , آچار و مهره زیر و رو میباشد .

مینی فرز ۷۱۰ وات رونیکس مدل 3120

ادامه مطلب بستن