فرز آهنگری ماکیتا مدل GA7020

آخرین بروزرسانی: 28 دی 1402
فرز آهنگری 7020 ماکیتا

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  •  MAKITA Blacksmith milling ga7020

  • دارای گارد محافظ
  • دارای طراحی ارگونومیک
  • مجهز به دسته کاهنده لرزش
  • دارای عایق دوبل
  • دارای سیستم محافظت از براده ها به موتور
  • قابلیت برش زاویه دار
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی فرز آهنگری ماکیتا مدل GA7020

فرز آهنگری ماکیتا مدل GA7020 :

فرز آهنگری ماکیتا مدل GA7020

شرکت ماکیتا ژاپن در سال 1915 با تولید موتورهای برقی کار خود را آغاز نمود و در مدت کوتاهی توانست به عنوان بزرگترین تولید کننده ابزارهای برقی صنعتی در جهان مطرح گردیده و سرآمد تولید کنندگان دیگر گردد .

ماکیتا با تولید بیش از یکهزار مدل ابزارهای صنعتی برقی , شارژی , موتوری و بادی توانسته است نیازهای صنایع مختلف را در سراسر جهان برآورده سازد .

کیفیت بالا , مهندسی و طراحی منحصر به فرد ماکیتا باعث سهولت و دقت در انجام کارهای صنعتی گردیده است .

فرز آهنگری 7020 ماکیتا محصول کشور ژاپن و به مدت یک سال دارای گارانتی می باشد ,این ابزار با نهایت قدرت 2200 وات صفحه دستگاه را با سرعت 8500 دور در دقیقه به گردش در می آورد .

فرز آهنگری 7020 ماکیتا قابلیت برشکاری سنگ , آهن , چوب , ام دی اف و آلمینیوم و همچنین این دستگاه صنعتی برای مصارف آهنگری , صافکاری , کارهای ساختمانی , کارگاهی و نیز خانگی به کار برده میشود , همچنین برای برش دادن پروفیل و در مصارف آسانسوری نیز کاربرد دارد .

دسته , آچار ,قاب و مهره زیر ورو لوازمی هستند که به عنوان لوازم جانبی در این دستگاه موجود می باشد , یکی دیگر از قابلیت های این ابزار این است که می توان از آن برای بریدن یا صاف کردن فلزات استفاده کرد .

دسته کمکی فرز آهنگری 7020 ماکیتا این قابلیت را دارد تا از سه جهت به دستگاه متصل می شود , همچنین با اتصال صفحه محافظ به دستگاه می توانید جهت پرش جرقه ها  و براده های فرز را به آسانی تنظیم کنید .

یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این مورد است که برای استفاده از فرز های بزرگ از صفحه هایی با قطر 230 میلیمتر استفاده نمایید , مهد ابزار ، امکان خرید آنلاین و ارسال مطمئن انواع ابزار آلات را در هر زمان و مکانی میسر کرده است که شما می توانید پس از کسب اطلاعات لازم و مقایسه محصولات با برندهای مختلف ، انتخاب راحت و مطمئنی را تجربه کنید .

 

021-66-75-1900

contact us

فرز آهنگری MAKITA Blacksmith milling ga7020

MAKITA Blacksmith milling ga7020

ادامه مطلب بستن