شیار زن تک تیغ ۱۱ مکتک

آخرین بروزرسانی: 27 شهریور 1400
شیار زن تک تیغ 11 مکتک

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • شیار زن تک تیغ ۱۱ مکتک

    شیار زن تک تیغ ۱۱ مکتک ابزاری است که برای شیار انداختن روی گچ , کامپوزیت , گرانیت و سرامیک مناسب کار کاربران می باشد , قطر تیغه هایی که روی صفحه شیارزن نصب می شود ۱۱٫۵ می باشد .

    #شیار_زن_تک_تیغ_۱۱

    #شیار_زن_تک_تیغ_۱۱_مکتک

  • موارد بیشتر بستن
محصولات مرتبط

نقد و بررسی اجمالی شیار زن تک تیغ ۱۱ مکتک

شیار زن تک تیغ ۱۱ مکتک

شیار زن تک تیغ ۱۱ مکتک

شرکت ماکیتا در سال ۱۹۱۵ با تولید موتورهای برقی کار خود را آغاز نمود و در مدت کوتاهی توانست به عنوان بزرگترین تولید کننده ابزارهای برقی صنعتی در جهان مطرح گردیده و سرآمد تولید کنندگان دیگر گردد , ماکیتا با تولید بیش از یک هزار مدل ابزارهای صنعتی برقی , موتوری و بادی توانسته است نیازهای صنایع مختلف را در سراسر جهان برآورده سازد .

شیار زن تک تیغ ۱۱ مکتک یکی از انواع مختلف ابزارهای برقی موجود در بازار می باشد که برای شناخت بیشتر شما از این محصول ویژگی ها و کاربرد های آن را برای شما بیان می کنیم , این ابزار دارای ۱۲۰۰ وات قدرت می باشد که توانایی می یابد سرعت دستگاه را تا ۱۳۰۰۰ دور در دقیقه به گردش در بیاورد , قطر تیغه اره آن ۱۱۰ میلیمتر می باشد .

شیار زن تک تیغ ۱۱ مکتک ابزاری است که برای شیار انداختن روی گچ , کامپوزیت , گرانیت و سرامیک مناسب کار کاربران می باشد , قطر تیغه هایی که روی صفحه شیارزن نصب می شود ۱۱٫۵ است که توانایی دارد تا عمق ۳٫۵ سانت به صورت مفید برای  برش دادن داخل دیوار برود و همچنین دارای یک سال گارانتی می باشد .

حسنی که شیار زن  تک تیغ ۱۱ مکتک دارد این است که برای کارهای برق کاری ساختمان یا لوله جات استفاده می شود و شیار بر روی دیوار می اندازد و بعد به وسیله دستگاه تخریب کن جای لوله آب و برق را می توانند در بیاورند , شیاری که این دستگاه بر روی مقاطع می اندازد به این صورت است که تا عمق ۳۵ سانت داخل می رود و یک خط مشخص را روی دیوار تنطیم میکند .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی ، بررسی , مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است , مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن .

 

شیار-زن-تک-تیغ-11-مکتک

شیار-زن-تک-تیغ-۱۱-مکتک

ادامه مطلب بستن