سنباده لرزان تخت محک

آخرین بروزرسانی: 10 شهریور 1400
سنباده لرزان تخت محک

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • سنباده لرزان تخت محک

    سنباده لرزان تخت محک با توان ۳۳۰ وات در بازار وجود دارد , این دستگاه برای سنباده زنی سطح تخت مورد استفاده قرار میگیرد , مهد ابزار مرجع ابزار آلات صنعتی کیفیت خوب و قیمت مناسب را به شما معرفی میکند .

    #ابزار_محک

    #سنباده_لرزان_تخت_محک

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی سنباده لرزان تخت محک

سنباده لرزان تخت محک

سنباده لرزان تخت محک

شرکت البرز ابزار در سال ۱۳۶۱ با احداث کارخانه ای در شهر صنعتی البرز وارد حیطه صنعت و تجارت شد اولین محصول شرکت با نام محک به بازار عرضه شد , درسال ۱۳۸۸ با توجه به تمایل روز افزون صنعت ساختمان به مصالح جدید ماشین آلات ساخت ومونتاژ درب و پنجره UPVC مورد توجه شرکت قرار گرفت که پس از مطالعه فراوان شرکت “WOLFTECH” ترکیه که سوابق همکاری نزدیک با یک شرکت آلمانی را در کارنامه خود داردبه عنوان سازنده انتخاب و عرضه این ماشینها پس از طی دوره های آموزشی در رابطه با نصب، راه اندازی و اپراتوری آنها آغاز گردید .

شرکت البرز ابزار به عنوان یکی بزرگترین شرکت صنعتی خدمات پس از فروش محصولات با برندهای محک و آینهل را عهده دار می باشد , و مهد ابزار مرجع ابزار آلات صنعتی محصولات را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران گرامی قرار میدهد .

سنباده لرزان تخت محک یکی از ابزار آلاتی میباشد که کاربران میتوانند از آن برای مصارف مورد نیاز خود استفاده کنند , این سنباده دارای توان ۳۳۰ وات , فرکانس ۵۰ هرتز و نیز ولتاژ ۲۲۰ ولت و همچنین وزنی به اندازه ۲٫۷۲ کیلوگرم میباشد , سنباده لرزان تخت محک با میزان لرزشی به مقدار ۱۰۰۰۰ لرزش در دقیقه , سایز صفحه ای به اندازه ۲۳۰*۱۱۵ میلیمتر و ابعاد ۲۲۰*۱۴۰*۳۸۰ میلیمتر در بازار ابزار آلات صنعتی عرضه شده است .

از تجهیزات سنباده لرزان تخت محک عبارتند از : تعدادی سنباده و محفظه گرد و خاک گیر , مهد ابزار مرجع ابزار آلات صنعتی کیفیتی خوب و قیمتی مناسب را به شما معرفی میکند .

 

mahdeabzar.com-سنباده-لرزان-تخت-محک

سنباده-لرزان-تخت-محک

 

ادامه مطلب بستن