دریل شارژی 12 ولت هیوندای مدل HP121L-CD

آخرین بروزرسانی: 23 دی 1402
دریل شارژی 12 ولت هیوندای مدل hp121l cd

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • دریل شارژی 12 ولت هیوندای مدل HP121L-CD

  • مجهز به چراغ کار جهت استفاده در فضاهای تاریک
  • دارای کلاچ ایمنی
  • دیمردار ( کنترل سرعت الکترونیکی )
  • ضمانت 12 ماهه شرکت ایران هیوندای
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی دریل شارژی 12 ولت هیوندای مدل HP121L-CD

دریل شارژی 12 ولت هیوندای مدل HP121L-CD

دریل شارژی 12 لیتیوم هیوندای مدل HP121L-CD

" هیوندای " متشکل  از مجموعه‌ای از شرکت‌های تولیدی و شرکت‌های وابسته به آنها می باشد که ابتدا در سال 1947 بعنوان یک شرکت ساختمانی توسط "چانگ جو یونگ" تاسیس شده و از سال 1954 شروع به گسترش فعالیت‌های خود به صنایع دیگر نموده ودرحال حاضر , هیوندای با تلاش و انطباق  با بالاترین استانداردهای بین المللی تولید ، به بزرگترین زنجیره تولید در کشور کره جنوبی  و یکی از بزرگترین شرکتهای جهان تبدیل شده است. 

دریل شارژی 12 لیتیوم هیوندای دارای قابلیت هایی چون : ترکمتر  , دیمر گازی , سیستم چپ گرد و راست گرد و باتری لیتیوم می باشد , دریل شارژی لیتیوم دو سرعته می باشد که این سرعت ها در حالت اول برای سوراخکاری و در حالت دوم برای باز و بسته کردن پیچ مورد استفاده قرار می گیرد .

دریل شارژی 12 لیتیوم هیوندای با ویژگی ترکمتر برای تنظیم زور پیچ کاری , ویژگی دیمر دار بودن آن که گازی و بر روی دسته تعبیه شده است موجب می شود تا کاربر بتواند دور در دقیقه دستگاه را تنظیم کند و همچنین به خاطر سیستم چپ گرد و راست گرد داشتن توانایی دارد تا به راحتی پیچ را باز و بسته کرد .

دریل شارژی 12 لیتیوم هیوندای دارای باتری لیتیوم می باشد که این مزیت برای این مورد است که مدت زیادتری باتری را نگه می دارد که در این صورت دوام و عمر باتری بالاتر می رود و دوام بالای آن به این معنا می باشد که زور یک ربع اول دستگاه با زور یک ربع آخر هیچ تفاوتی پیدا نمی کند  , گارانتی این دستگاه یک سال و به مدت پنج سال دارای خدمات پس از فروش می باشد .

لوارم موجود در دریل شارژی 12 لیتیوم هیوندای متشکل از سر پیچ گوشتی , کیف BMC , شارژر و باتری می باشد , این ابزار صنعتی مجهز به چراغ LED جهت کار در محیط های تاریک , مجهز به کلاچ اتوماتیک با حداکثر گشتاور 30 نیوتن متر و باطری 1.5 آمپر ساعت سامسونگ کره می باشد .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی ، بررسی ، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است .

ادامه مطلب بستن