تخریب کن 17 کیلویی کستل

آخرین بروزرسانی: 28 شهریور 1400
تخریب کن 17 کیلویی کستل

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • تخریب کن 17 کیلویی کستل

    تخریب کن 17 کیلویی کستل برای کارهایی چون بتن کندن , آسفالت کندن , تخریب کردن فوندانسیون های ساختمانی و کارهای صنعتی و سنگین استفاده می شود , این دستگاه صنعتی دارای یک سال گارانتی نیز می باشد .

    #تخریب_کن_17_کیلویی
    #تخریب_کن_17_کیلویی_کستل

  • موارد بیشتر بستن
محصولات مرتبط

نقد و بررسی اجمالی تخریب کن 17 کیلویی کستل

تخریب کن 17 کیلویی کستل
تخریب کن 17 کیلویی کستل

شرکت کستل یکی از بزرگترین پخش کننده های ابزار آلات صنعتی و خانگی به صورت دستی , بادی ویا پنوماتیک , برقی , شارژی و بنزینی فعالیت دارد , این برند دارای استاندارد اروپا و همچنین خدمات پس از فروش معتبر میباشد .

تخریب کن 17 کیلویی کستل دستگاهی است که کاربران گرامی می توانند از آن برای مصارف گوناگون بهره ببرند و برای شناخت بیشتر شما با این ابزار باید بگوییم که تخریب کن 17 کیلویی برای کارهایی چون بتن کندن , آسفالت کندن , تخریب کردن فوندانسیون های ساختمانی و کارهای صنعتی و سنگین استفاده می شود , این دستگاه صنعتی دارای یک سال گارانتی نیز می باشد .

تخریب کن 17 کیلویی کستل ابزاری نقره ای رنگ و محصولی تولید شده در کشور چین می باشد که با ویژگی هایی مختلف چون : دارای 1500 وات , ولتاژ 220 ولت , وزن خالص به اندازه 17 کیلوگرم و این دستگاه بر حسب ژول قابل مقایسه می باشد که با 45 ژول به بازار ابزارآلات صنعتی عرضه شده است .

از قاابلیت های دیگر تخریب کن 17 کیلویی کستل کندن چاه می باشد که اگر کاربر گرامی در حین کار خود به تخت سنگ های گرانیتی بر خورد کند این توانایی را دارد تا آن را نیز بکند , خوب است بدانیم که اکثر تخریب کن های 17 کیلویی مخصوص زمین کندن می باشد و به صورت 90 درجه برای دیوار به ندرت قابل کاربرد است .

تخریب کن 17 کیلویی کستل دارای تعداد ضربه 1400 دور در دقیقه می باشد که انرژی تخریب 45 ژول تولید می کند , و همچنین دارای لوازمی نیز به همراه خود می باشد که کیف , دو تا قلم , زغال و روغن زن می باشد .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی ، بررسی ، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است , همراهان مهد ابزار می توانند انواع دریل ، پیچ گوشتی ، ابزارهای نجاری مانند اره، سمباده لرزان و …، ابزارهای ساختمانی مانند دریل بتن کن ، چکش تخریب و …، ابزارهای باغبانی ، انواع چسب ، انواع قفل و … را به صورت آنلاین خریداری کنند و به آسانی تحویل بگیرند .

تخریب-کن-17-کیلویی-کستل

تخریب-کن-17-کیلویی-کستل

ادامه مطلب بستن