بتن کن ۱۵۰۰ وات محک

آخرین بروزرسانی: 10 شهریور 1400
بتن کن 1500 وات محک

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • بتن کن ۱۵۰۰ وات محک

    بتن کن ۱۵۰۰ وات محک دارای کلید دیمر می باشد که با این ویژگی کاربران می توانند از گرد بر های خیلی بزرگ تا سایز ۲۰۰ استفاده کنند , ظرفیت سوراخ کاری این ابزار ۳۲ میلیمتر می باشد .

    #بتن_کن_۱۵۰۰_وات

    #بتن_کن_۱۵۰۰_وات_محک

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی بتن کن ۱۵۰۰ وات محک

بتن کن ۱۵۰۰ وات محک

بتن کن ۱۵۰۰ وات محک

شرکت البرز ابزار در سال ۱۳۶۱ با احداث کارخانه ای در شهر صنعتی البرز وارد حیطه صنعت و تجارت شد اولین محصول شرکت با نام محک به بازار عرضه شد در ادامه روند فعالیت با توجه به امکانات ایجاد شده بواسطه همکاری با شرکتهای “هانینگ آلمان” و “هوپ الکتریک” تایوان تولید اقلام جدیدی ازابزار آلات برقی را آغاز نمود در سال ۱۳۷۸ شرکت مبادرت به استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای سری ISO-9000 نموده است .

بتن کن ۱۵۰۰ وات محک یکی از ابزار های چهار شیار موجود می باشند که کشور چین آن را تولید کرده است و این محصول را با رنگ قرمز , وزنی به اندازه ۵٫۵ کیلوگرم , یک سال گارانتی و در  ابعاد ۳۹۵*۳۰۰*۴۶۰ میلیمتر به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه کرده است .

بتن کن ۱۵۰۰ وات محک دارای ۵۰ هرتز و ولتاژ ۲۲۰ ولت , انرژی ضربه ای ۵ ژول , تعداد ضربات ۴۰۰۰ min , سرعت بدون بار ۷۵۰ دور در دقیقه که با موتور ۱۵۰۰ وات به  گردش در می آید , ظرفیت سوراخ کاری که برای این ابزار بیان شده است ۳۲ میلیمتر می باشد .

بتن کن ۱۵۰۰ وات محک دارای قابلیت ها و خصوصیاتی می باشد که استفاده از آن برای کاربران مناسب می باشد , با قابلیت داشتن کلید دیمر سبب می شود تا بتوان تعداد ضربه در دقیقه را تنظیم و کم و زیاد کرد , بادلیل این دکمه می شود از گرد بر های خیلی بزرگ تر تا سایز ۲۰۰ استفاده کرد .

بتن کن ۱۵۰۰ وات mahak را می توان برای در آوردن هالوژن , جای لوله بخاری , هالوژن های بزرگتر , مته کاری در دیوار , تخریب دیوار , سوراخ کاری رول بلت , سوراخ کاری لوله آب و برق و گاز مورد استفاده قرار داد .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی، بررسی، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است. مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن .

بتن-کن-1500-وات-محک

بتن-کن-۱۵۰۰-وات-محک

ادامه مطلب بستن