دریل بتن کن 5 شیار محک مدل HDM-40

آخرین بروزرسانی: 23 خرداد 1402
بتن کن 1200 وات محک

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • MAHAK Drill concrete five grooves

  • قابلیت اعمال 12 ژول انرژی
  • دارای سه نظام اتوماتیک SDS PLUS
  • مجهز به کلید قفل کن در وضعیت روشن
  • دارای دسته نگهدارنده
  • قابلیت حالت قفل شونده روی استارت و استاپ
  • موارد بیشتر بستن

کد محصول: 6780

نقد و بررسی اجمالی دریل بتن کن 5 شیار محک مدل HDM-40

دریل بتن کن 5 شیار محک مدل HDM-40 :

دریل بتن کن 5 شیار محک مدل HDM-40

شرکت البرز ابزار در سال ۱۳۶۱ با احداث کارخانه ای در شهر صنعتی البرز وارد حیطه صنعت و تجارت شد اولین محصول شرکت با نام محک به بازار عرضه شد در ادامه روند فعالیت با توجه به امکانات ایجاد شده بواسطه همکاری با شرکتهای “هانینگ آلمان” و “هوپ الکتریک” تایوان تولید اقلام جدیدی ازابزار آلات برقی را آغاز نمود در سال ۱۳۷۸ شرکت مبادرت به استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای سری ISO-9000 نموده ودر سال ۱۳۷۹ موفق به دریافت گواهینامه ISO-9002 گردید .

بتن کن ۱۲۰۰ وات محک محصولی تولید شده در کشور چین می باشد که توسط شرکت محک با ویژگی های مختلفی چون : ولتاژ ۲۲۰ ولت , ۵۰ هرتز , وزن خالصی به اندازه ۷٫۵ کیلو گرم , ابعاد ۴۲۵*۱۶۰*۵۲۰ میلمیتر , رنگ قرمز و همچنین یک سال گارانتی به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه شده است .

بتن کن ها برای مصارف گوناگونی استفاده می شوند که جهت آشنایی با آن به چند مورد اشاره می کنیم : جهت مته کاری در دیوار , تخریب دیوار , سوراخ کردن رول بلت , سوراخ کردن لوله آب و برق و گاز بعضی از انواع موارد استفاده آن می باشد .

سیستم بتن کن ۱۲۰۰ وات محک پنج شیار می باشد که با برخورداری از مته های پنج شیار برای دستگاه های سنگین تر و ایجاد حفره های بزرگ تر استفاده می شود , بتن کن ۱۲۰۰ وات دو حالته هستند که هم جهت مته زنی و هم تخریب مورد استفاده قرار میگیرد .

بتن کن ۱۲۰۰ وات محک علاوه بر کنده کاری از سایز مته ۱۶ شروع می شود برای سوراخ کردن رول بلت و کارهای سنگین , انرژی ضربه ای این دستگاه ۱۲ ژول , تعداد ضربات وارده در دقیقه آن ۱۴۰۰ تا ۲۸۰۰ , ظرفیت سوراخ کاری ۴۰ میلیمتر بیان شده است و همچنین با قدرت ۱۲۰۰ وات خود توانایی دارد تا موتور دستگاه را از ۲۵۰ تا ۵۰۰ دور در دقیقه به گردش در بیاورد .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی، بررسی، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است , مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن .

 

021-66-75-1900

contact us

دریل بتن کن MAHAK Drill concrete five grooves

MAHAK Drill concrete five grooves

ادامه مطلب بستن