اور فرز نجاری DCA

آخرین بروزرسانی: 26 آبان 1402
اور فرز نجاری dca

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • اور فرز نجاری DCA

    اور فرز نجاری DCA دارای با توان ۱۶۵۰ وات و همچنین دارای ذغال اضافه و تیغه نیز میباشد , با خرید از مهد ابزار از محصولات با کیفیت و قیمتی مناسب استفاده کنید .

    #ابزار_DCA

    #اور_فرز_نجاری_DCA

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی اور فرز نجاری DCA

اور فرز نجاری DCA

اور فرز نجاری DCA

کارخانه تولید ابزار آلات برقی DCA در سال ۲۰۰۱ تاسیس گردید , این کارخانه یکی از بزرگترین و حرفه ای ترین کارخانه جات تولید ابزار برقی در کسور چین میباشد که از سطح کیفی تولید بسیار بالایی برخوردار است , این شرکت مدیر انجمن تولید کنندگان ابزار آلات برقی چین و یکی از ستون های اصلی کارخانه های تولید ابزار برقی در این کشور میباشد .

کارخانه دی سی ای با در اختیار داشتن گروهی از مهندسان ارشد حرفه ای , مدیران ارشد اجرایی , کارکنان فنی و داشتن بسیاری از تجهیزات پیشترفته تولید و تست ( تست مواد اولیه و قطعات و در نهایت تست دستگاه ) اقدام به تولید ابزار آلات برقی نموده است , کارخانه در زمین هایی به مساحت ۱۱۲٫۸۰۰ متر مربع احداث گردیده است .

ابزار آلات دی سی ای یکی از با کیفیت ترین و متنوع ترین برند چینی در بازار ابزار ایران و این شرکت دارای دریافت مقام برترین تولید کننده در هفت دوره متوالی از دولت چین میباشد .

اور فرز نجاری DCA با توان ۱۶۵۰ وات , وزنی به اندازه شش کیلو گرم و ولتاژ ۲۲۰ ولت به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه شده است , سایز کولت این دستگاه ۱۲ میلیمتر , سرعت در حالت آزاد ۲۲۰۰۰ دور در دقیقه و لوازمی چون یک عدد تیغه , ذغال اضافی , دفتر چه راهنما و همچنین کارت ضمانت میباشد .

 

اور فرز نجاری DCA

اور فرز نجاری DCA

ادامه مطلب بستن