انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

ACTIVE inverter welder 180a ac-42180

  • استفاده از تکنولوژی IGBT و سیستم قطع‌کن جهت محافظت بالاتر
  • امکان استفاده از طیف متنوعی از الکترودهای اسیدی، قلیایی و فیبری
  • دارای دو ولوم تنظیم جریان و Arc Aorce مناسب ایجاد قوسی پایداری
  • نمایشگر دیجیتالی جهت تنظیم و نمایش جریان

کد محصول: 113392

برچسب:

مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
ارسال رایگان سفارشات
خرید بالای دو میلیون
ضمانت بازگشت کالا
تا 30 روز پس از خرید
ضمانت اصالت کالا
ابزار آلات اصیل و معتبر
مشاوره تخصصی رایگان
خرید آگاهانه ابزار آلات
نقد و بررسی
اینورتر جوشکاری 180 آمپر اکتیو مدل AC-42180

اینورتر جوشکاری اکتیو مدل AC-42180

اینورتر نسل جدید دستگاه‌های جوش می‌باشند. بعضی از این دستگاه‌ها توانایی کار با هر دو جریان مستقیم و متناوب را دارند و بعضی دیگر تنها امکان کار با جریان مستقیم برق را فراهم کرده‌اند. منبع تغذیه جریان بالایی را در جوشکاری فراهم می‌کند که این مقدار جریان خروجی و ولتاژ توسط نرم افزارهای کامپیوتری قابل تنظیم و کنترل می‌باشد. اما امروزه، این محصول تکنولوژی جدیدی در منابع انرژی جوشکاری پدید آورده است. این دستگاه‌ها با توجه به سبک بودن و جوش با کیفیتی که ارائه می‌دهند در اکثر فعالیت‌های جوشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. 


بارزترین مشخصات اینورتر جوشکاری 180 آمپر اکتیو مدل AC-42180

اینورتر اکتیو قابلیت استفاده از تکنولوژی IGBT و سیستم قطع‌کن جهت محافظت بالاتر است. این ابزار جوش و برش امکان استفاده از طیف متنوعی از الکترودهای اسیدی، قلیایی و فیبری می‌باشد. این محصول دارای دو ولوم تنظیم جریان و Arc Aorce مناسب ایجاد قوسی پایداری است. این وسیله دارای نمایشگر دیجیتالی جهت تنظیم و نمایش جریان می‌باشد.


قابلیت‌ها

  • حداکثر جریان: 180 آمپر
  • وزن: 3.3 کیلوگرم
  • کشور سازنده: چین
  • گارانتی: 12 ماه ضمانت


کلام آخر:

ویژگی و کاربرد اینورتر جوشکاری 180 آمپر اکتیو مدل AC-42180 جهت آشنایی با آن بیان شد. با رجوع به مجله اینترنتی در سایت مهد ابزار می‌توانید با برند و محصولات متنوع ما آشنا و اطلاعات مفیدی را بدست آورید.

021-66751900



ACTIVE inverter welder 180a ac-42180

توضیحات تکمیلی
اینورتر جوشکاری 180 آمپر اکتیو مدل AC-42180
    برند اکتیو - Active
    اینورتر جوشکاری 180 آمپر اکتیو مدل AC-42180

    مجموعه ابزارآلات اکتیو به عنوان پیشرو در صنعت کشور با دستیابی به بالاترین کیفیت محصولات با کادری مجرب و سابقه ای درخشان و بلند مدت در صنعت ، بر این باور است تا بهترین ها را ارائه دهد .

    این مجموعه با بکارگیری از افراد متخصص و دانش به روز اقدام به جمع آوری محصولات با کیفیت از کارخانه های معتبر و بنام دنیا کرده تا با مدیریت بر عرصه تولید و ارتباط مستمر مجموعه ای کامل و با کیفیت از ابزارآلات صنعتی حرفه ای را طبق استانداردهای ملی و بین المللی ارائه دهد، که این امر اصلی ترین عامل موفقیت این مجموعه است.



    واحد خدمات پس از فروش این مجموعه پایبندی به الزامات قانونی و ارائه قطعات با کیفیت را اولویت اصلی برنامه های خود قرار داده است. حمایت و پشتیبانی بلند مدت ، سرعت بالای سرویس دهی و ارائه خدمات متعهدانه توسط متخصصین فنی این مجموعه سبب رضایتمندی مشتریان در طول استفاده از محصولات شده است.