تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو مدل CS23-355

  • دارای موتور قدرتمند
  • کلید قفل محور
  • دارای کابل 2.7 متری
  • ظرقیت برش در لوله آهنی : 125 میلیمتر
  • حداکثر ظرفیت برش در نوار فولادی : 65 میلیمتر
مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو مدل CS23-355

پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو مدل CS23-355

اره پروفیل بر متابو مدل CS23-355

شرکت متابو یکی از شرکتهای معتبر در زمینه تولید انواع ابزارهای برقی در جهان است که با استفاده از توان طراحی و امتیاز تکنولوژیکی کشور آلمان بخش وسیعی از بازار مصرف ابزار برقی در جهان را به خود اختصاص داده است .متابو بیش از ۴۰ سال است که وارد بازار ایران شده و از آن سال تا کنون علیرغم حضور رقبای بزرگی از اروپا و خاور دور در بازار مصرف ابزار برقی ایران ، توانسته است با حفظ امتیازات خود در طراحی و کیفیت مطلوب ، مشتریان ایرانی را همواره راضی نگه داشته و بخش قابل توجهی از این بازار رو به رشد را از آن خود کند .

پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو دستگاهی است که توانایی دارد تا به کاربران این امکان را بدهد تا از این ابزار برای برش پروفیل در زوایا و سایز های مختلف و برای برش پروفیل آهن که آهنگرها از آن استفاده می کنند , دستگاه مععرفی شده دارای ظرفیت برش در لوله اهنی به اندازه ۱۲۵ میلیمتر و نیز ظرفیت برش در نوار فولادی حداکثر ۶۵ میلیمتر می باشد .

پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو یکی از ابزار های برقی که در کشور آلمان به تولید رسیده است و با وزنی به اندازه ۱۶٫۹ کیلوگرم , رنگ سبز و با هجده ماه گارانتی جهت رفع اشکالات احتمالی به بازار ابزار آلات صنععتی عرضه شده است .

پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو دارای مشخصاتی جهت آشنایی بیشتر کاربران می باشد از جمله : قدرت ۲۳۰۰ وات , دور آزاد ۴۰۰۰ دور در دقیقه که حداکثر تعداد دوری که دستگاه به صورت آزاد می تواند در مدت یک دقیقه بچرخد را سرعت در حال بی باری می گویند , دارای صفحه ۳۵۵ میلیمتر .

پروفیل بر ۲۳۰۰ وات metabo دارای لوازم جانبی چون : آچار و  سنگ پروفیل می باشد , مهد ابزار امکان خرید آنلاین و ارسال مطمئن انواع ابزار آلات را در هر زمان و مکانی میسر کرده است که شما می توانید پس از کسب اطلاعات لازم و مقایسه محصولات با برندهای مختلف، انتخاب راحت و مطمئنی را تجربه کنید .

پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو مدل CS23-355

پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو مدل CS23-355

توضیحات تکمیلی
پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو مدل CS23-355
    برند متابو - Metabo
    پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو مدل CS23-355

    متابو ( Metabo ) :
    شرکت متابو ( Metabo ) یکی از شرکتهای معتبر در زمینه تولید انواع ابزارهای برقی در جهان است.
    متابو با استفاده از توان طراحی و امتیاز تکنولوژیکی کشور آلمان بخش وسیعی از بازار مصرف ابزار برقی در جهان را به خود اختصاص داده است.
    متابو بیش از 42 سال است که وارد بازار ایران شده و از آن سال تا کنون توانسته است با کیفیت مطلوب بخش قابل توجهی از این بازار را از آن خود کند .
    متابو علاوه بر آلمان در کشور چین هم در طی این سالها به روال بسیاری از شرکتهای بزرگ بین المللی ، واحدی را راه اندازی کرده است.
    هم اکنون محصولات متابو با تنوع تولید بیش از 200 نوع ابزار و 3600 قطعه لوازم یدکی در بیش از 100 کشور دنیا مورد استفاده کارخانجات و صنعتگران است.
    شعار درج شده روی لوگوی شرکت از زمانی که متابو توسط شرکت هیتاچی خریداری شده از “کارکن بازی نکن” (کار بازی نیست) به “یک راه حل حرفه ای” تغییر یافته است.