تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

METABO Magnetic drill stand m 100

  • دارای قدرت پایه 18000 نیوتن
  • پایه مغناطیسی با قدرت نگه داشتن بالا
  • با کیفیت و بسیار قدرتمند
  • با دیافراگم 65 میلیمتری
مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
ناموجود
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
پایه دریل مگنت متابو مدل STAND M 100

پایه دریل مگنت متابو مدل STAND M 100 :

پایه دریل مگنت متابو مدل STAND M 100

دریل مگنت ، ابزاری است که دارای پایه‌های مغناطیسی می‌باشدکه برای سوراخ‌ کردن فلزات مورد استفاده قرار می‌گیرد . این پایه دریل توانایی سوراخ کردن تا قطر 120 میلی‌متری در یک مرحله و با سرعت بسیار زیاد را دارد . از این دریل در هر مکانی می‌توان استفاده کرد چون براحتی قابل حمل است ، و به‌صورت افقی ، عمودی و حتی وارونه می‌توان از آن استفاده کرد . پایه‌ی مغناطیسی این دریل باعث چسبندگی دستگاه به صفحات فلزی می‌شود و می شود به‌راحتی سوراخ‌کاری را در ارتفاعات نیز انجام دهد . از دریل مگنت می‌توان در هر مکانی استفاده نمود به طور مثال : سکوهای نفتی ، زیرآب ، ریل‌های راه‌آهن و کارگاه‌های جوشکاری . در انتخاب این ابزار برقی باید به قطر سوراخ‌کاری ، عمق سوراخ ، نوع کار ، محیط کاری و محدودیت‌های مکانی توجه شود . این وسیله در سایزهای مختلفی درست شده است و از انواع سبک با کاربردهای محدود در بازار موجود است تا انواع بزرگ‌تر آن با کاربردهای متغیر . در این دریل استانداردهای ایمنی به طور کامل رعایت شده است . داشتن گارد محافظتی ، سیستم الکترونیکی کنترل اضافه‌بار ، کلاچ اتوماتیک نشان‌دهنده وجود استاندارد بالای این است ابزار است . لوازم جانبی این دستگاه عبارتند از : نسیستم بطری خنک‌کننده مته و محل سوراخ ، انواع ابزار گیر ، پایه مغناطیسی گردان ، ابزار اعمال نیرو بر مته ، آداپتور جهت کار با لوله ، گیربکس چند سرعته ، مته خزینه ، قلاویز ، تبدیل‌های محور و صفحه وکیوم جهت ثبات دریل برای کارهایی که مغناطیسی نخواهند بود .

 

 

بارزترین مشخصات ابزار برقی پایه دریل مگنت متابو مدل STAND M 100

پایه دریل مگنت متابو مدل STAND M 100 با قدرت پایه 18000 نیوتن متر به بازار ابزارآلات صنعتی عرضه شده است . این دستگاه دارای پایه مغناطیسی با قدرت نگه داشتن بالا بیان شده است . پایه دریل مگنت متابو با کیفیت و بسیار قدرتمند می‌باشد . از دیگر مشخصه پایه دریل مگنت می‌توان به  دیافراگم 65 میلیمتری اشاره کرد .

 

قابلیت‌ها

  • قطر دیافراگم : 65 میلیمتر
  • چسبندگی مگنت : 18000 نیوتن
  • وزن دستگاه : 22 کیلوگرم
  • کشور سازنده : آلمان
  • گارانتی : 18 ماه ضمانت

 

کلام آخر :

در اینجا توانستیم با بخشی از ویژگی و کاربردهای پایه دریل METABO Magnetic drill stand m 100 آشنا شویم و اطلاعات مناسبی از نحوه صحیح عملکرد آن بدست آوریم . شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبان سایت تماس حاصل نمایید .

 

021-66-75-1900

contact us

پایه دریل METABO Magnetic drill stand m 100

METABO Magnetic drill stand m 100

توضیحات تکمیلی
پایه دریل مگنت متابو مدل STAND M 100
    برند متابو - Metabo
    پایه دریل مگنت متابو مدل STAND M 100

    متابو ( Metabo ) :
    شرکت متابو ( Metabo ) یکی از شرکتهای معتبر در زمینه تولید انواع ابزارهای برقی در جهان است.
    متابو با استفاده از توان طراحی و امتیاز تکنولوژیکی کشور آلمان بخش وسیعی از بازار مصرف ابزار برقی در جهان را به خود اختصاص داده است.
    متابو بیش از 42 سال است که وارد بازار ایران شده و از آن سال تا کنون توانسته است با کیفیت مطلوب بخش قابل توجهی از این بازار را از آن خود کند .
    متابو علاوه بر آلمان در کشور چین هم در طی این سالها به روال بسیاری از شرکتهای بزرگ بین المللی ، واحدی را راه اندازی کرده است.
    هم اکنون محصولات متابو با تنوع تولید بیش از 200 نوع ابزار و 3600 قطعه لوازم یدکی در بیش از 100 کشور دنیا مورد استفاده کارخانجات و صنعتگران است.
    شعار درج شده روی لوگوی شرکت از زمانی که متابو توسط شرکت هیتاچی خریداری شده از “کارکن بازی نکن” (کار بازی نیست) به “یک راه حل حرفه ای” تغییر یافته است.