تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

Hyundai laser meter 40 402dm

  • دارای دامنه متراژ 40 متری
  • قابلیت اندازه‌گیری طول , سطح , حجم و قطر
  • دارای کلاس لیزری 2
  • قابلیت اندازه‌گیری سطوح صاف و منحنی با غلطک
مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
ناموجود
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
متر لیزری 40 متری هیوندای مدل 402DM

متر لیزری 40 متری هیوندای مدل 402DM :

متر لیزری 40 متری هیوندای مدل 402DM

فاصله سنج لیزری وسیله ای است که از پرتو لیزر برای تعیین فاصله اجسام استفاده می‌کند . عمومی‌ترین نوع فاصله سنج لیزری براساس زمان پرواز نمونه به وسیله فرستادن یک پالس لیزر در یک باریکه پرتو به سمت جسم و اندازه گیری زمان مصرف شده پرتو برای اینکه از هدف منعکس شود و به فرستنده برگردد عمل می‌نماید . به خاطر سرعت بالای نور این تکنیک برای اندازه گیری‌های با دقت کمتر از میلیمتر مناسب نخواهد بود به طوری که اغلب سه گوشه سازی و روش‌های دیگر به کار می‌روند . یک فاصله سنج برد بالا که قادر به اندازه گیری فاصله 20 کیلومتر است و روی یک سه پایه با پایه سه گوش قرار داده می‌شود . این دستگاه حرکات قوسی و بالا و پایین را نیز پشتیبانی می‌نماید . لیزرهای فاصله یاب معمولا کاربرد نظامی دارند . اینک از لیزرها به عنوان ضد موشک و برد و هدایت اسلحه و ... استفاده می‌شود .

 

بارزترین مشخصات ابزار دقت و اندازه گیری متر لیزری 40 متری هیوندای 402DM

متر لیزری 40 متری هیوندای مدل 402DM مناسب برای اندازه گیری 0.2 تا 40 شده است . این دستگاه قابلیت عملکرد اندازه گیری بر اساس واحد مختلف طول , سطح , حجم و قطر را دارا می‌باشد . از دیگر مشخصه آن می‌توان به دامنه متراژ 40 متری و کلاس لیزری 2 اشاره کرد . قابلیت اندازه‌گیری سطوح صاف و منحنی با غلطک توسط این ابزار ممکن می‌باشد .

 

قابلیت‌ها

  • دامنه اندازه گیری : 0.2 - 40 متر
  • کلاس لیزر : 2
  • دقت : 2 میلیمتر در 10 میلیمتر
  • وزن دستگاه : 63 گرم
  • کشور سازنده : چین
  • گارانتی : اصالت و سلامت فیزیکی کالا

 

کلام آخر :

ویژگی و کاربرد متر لیزری Hyundai laser meter 40 402dm جهت آشنایی بیان شد . با رجوع به مجله اینترنتی در سایت مهد ابزار می‌توانید با برند و محصولات متنوع ما آشنا و اطلاعات مفیدی را بدست آورید .

021-66-75-1900 

contact us

متر لیزری Hyundai laser meter 40 402dm

Hyundai laser meter 40 402dm

توضیحات تکمیلی
متر لیزری 40 متری هیوندای مدل 402DM
    برند هیوندای - Hyundai
    متر لیزری 40 متری هیوندای مدل 402DM

    هیوندای ( Hyundai ) :
    هیوندای ( Hyundai ) متشکل  از مجموعه‌ای از شرکت‌های تولیدی و شرکت‌های وابسته به آنها می باشد که ابتدا در سال 1947 بعنوان یک شرکت ساختمانی توسط "چانگ جو یونگ" تاسیس شده و از سال 1954 شروع به گسترش فعالیت‌های خود به صنایع دیگر نموده و درحال حاضر , هیوندای بعد از 6 دهه تلاش و انطباق  با بالاترین استانداردهای بین المللی تولید ، به بزرگترین زنجیره تولید در کشور کره جنوبی  و یکی از بزرگترین شرکتهای جهان تبدیل شده است.

    هیوندای از ابزار آلات و تجهیزات صنعتی خود در تمامی خطوط تولیدش استفاده می‌کند که این دلیل محکمی مبنی بر کیفیت بالا و قابل اطمینان  محصولات هیوندای می‌باشد.
    ابزارآلات صنعتی هیوندای بعنوان زیرمجموعه‌ای از گروه هیوندای کار خود را کمتر از یک دهه پیش آغاز کرده  اما رشد بسیار سریعی داشته و توانسته است با استفاده از بالاترین استانداردهای کیفی ، جایگاه خود را در حوزه ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در سراسر جهان تثبیت نماید ,  و این همان چیزی است که از یک نام تجاری برتر انتظار می‌رود.
     درحال حاضر ابزارآلات و تجهیزات صنعتی هیوندای در پروژه های تولیدی، اتومبیل سازی، صنایع سنگین، نورد فولاد و صنایع شیمیایی در سراسر جهان بکارگرفته می‌شوند.

    محصولات کنونی که در سبد کالاهای این مجموعه قراردارند عبارتند از :
    - گروه POWER TOOLS  ( ابزارآلات برقی )  :
    شامل محصولاتی از قبیل : فرزهای آهنگری و سنگبری - مینی فرزها و دستگاههای پولیش - دریلهای چکشی ،شارژی ، گیربکسی - چکشهای تخریب -  انواع اره شامل پروفیل بر ، فارسی برهای نجاری ، اره عمود بر ، اره گردبر ، اره موتوری –کارواشهای صنعتی و خانگی – دستگاههای جوشکاری و ژنراتورهای تولید برق – کمپرسورهای تولید باد
    - گروه AIR TOOLS  ( ابزارآلات بادی ) :
    شامل محصولاتی از قبیل : دریل بادی  -  دسته بکس بادی ، پرچ کن ، بکسهای بادی صنعتی و کارگاهی ، شیلنگهای فنری ، میخکوب - منگنه کوب - کوپلینگ و اتصالات – پیستوله رنگ و سایه پاش
    - گروه ABRASIVES   ( سنگهای سایش و برش )  :
    شامل محصولاتی از قبیل : سنگهای فیبری برش و سایش ، فلاپ دیسک ، سنگهای سمباده الماسه ، سمباده دیسکی ، سمباده رول
    - گروه CUTTING TOOLS  ( ابزار برش ) :
    شامل محصولاتی از قبیل : دیسکهای گرانیت بر ، انواع مته تیتانیوم وکبالت ، لوازم برشکاری شامل دسته برش و مانومتراکسیژن ، شلنگ دوقلو و تک
    - گروه HAND TOOLS  ( ابزار دستی ):
    محصولاتی از قبیل : انواع آچار، انبر دست ، سیم چین ، دم باریک ، انبرآرماتور بندی ، انبر قفلی ، آچار فرانسه ، آچار لوله گیر ، قیچی ورق بر ، جعبه بکس
    - گروه LIFTING TOOLS  ( ابزار جابجایی ) :
    - محصولاتی از قبیل : جرثقیل های سقفی دستی و برقی  - پولیفت -  جکهای  روغنی و سوسماری – سیم بکسل آسانسوری