تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

فرز سنگبری 9020 ماکیتا

پیشنهاد ما به شما کاربران برای خرید دستگاه فرزی قدرتمند که برای انجام کارها در زمان های طولانی مناسب باشد فرز سنگبری 9020 ماکیتا می باشد , و قابلیت برش سنگ , آهن , چوب , mdf و آلمینیوم را دارا می باشد .

#فرز_سنگبری_9020

#فرز_سنگبری_9020_ماکیتا

مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
تماس بگیرید
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
فرز سنگبری 9020 ماکیتا

فرز سنگبری 9020 ماکیتا

فرز سنگبری 9020 ماکیتا

شرکت ماکیتا ژاپن در سال 1915 با تولید موتورهای برقی کار خود را آغاز نمود و در مدت کوتاهی توانست به عنوان بزرگترین تولید کننده ابزارهای برقی صنعتی در جهان مطرح گردیده و سرآمد تولید کنندگان دیگر گردد .

ماکیتا با تولید بیش از یکهزار مدل ابزارهای صنعتی برقی , شارژی , موتوری و بادی توانسته است نیازهای صنایع مختلف را در سراسر جهان برآورده سازد .

کیفیت بالا , مهندسی و طراحی منحصر به فرد ماکیتا باعث سهولت و دقت در انجام کارهای صنعتی گردیده است .

پیشنهاد ما به شما کاربران برای خرید دستگاه فرزی قدرتمند که برای انجام کارها در زمان های طولانی مناسب باشد فرز سنگبری 9020 ماکیتا می باشد , موتور این ابزار صفحه دستگاه را با  سرعت 6600 دور در قیقه به گردش در می آورد .

فرز سنگبری 9020 ماکیتا دستگاهی است برقی که در مصارف گوناگون کاربرد دارد , این ابزار برای آهنگری  , استفاده در صافکاری , کارهای ساختمانی , کارگاهی و مصارف خانگی کاربرد دارد , فرز سنگبری 9020 ماکیتا قابلیت برش سنگ , برش آهن , چوب , ام دی اف و آلمینیوم را دارا می باشد .

فرز سنگبری 9020 ماکیتا با قدرت 2200 وات و وزن خالص 5.8 کیلوگرم محصولی از شرکت بزرگ ماکیتا و کشور ژاپن می باشد که به مدت یک سال گارانتی برای آن در نظر گرفته شده است , ملزوماتی که در این ابزار موجود می باشد دسته , قاب , آچار و مهره زیر و رو می باشد .

دسته کمکی موجود در آن از سه جهت به دستگاه متصل می شود و باید به این نکته توجه کنید که برای استفاده از فرز های بزرگ از صفحه های 230 میلیمتر استفاده می شود , تنظیم جهت پرش جرقه ها و براده های فرز در این ابزار صنعتی با اتصال صفحه محافظ به دستگاه برای شما ممکن می شود .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی ، بررسی ، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است , مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن .

فرز-سنگبری-9020-ماکیتا

فرز-سنگبری-9020-ماکیتا

توضیحات تکمیلی
فرز سنگبری 9020 ماکیتا
    برند ماکیتا - Makita
    فرز سنگبری 9020 ماکیتا

    ماکیتا ( Makita ) :
    برندی که شهرت بسیار خوبی در ابزار قدرتی دارد ماکیتا می باشد.
    شرکت ماکیتا در سال ۱۹۱۵ در ژاپن فعالیت خود را شروع کرد و کارخانه هایی در سرتاسر جهان تاسیس کرد.
    ابزارالات ماکیتا ( Makita ) به واسطه محبوبیت ابزارهای قدرتی اش توانسته فروش بالایی در این عرصه داشته باشد.
    ابزار ماکیتا معمولا با رنگ آبی و قرمز شناخته می شود.
    محصولات ماکیتا قادرند تا تمام نیازهای شما را به نحو احسن براورده کنند.