تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن

دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن جهت سوراخ کاری انواع قطعات فلزی و چوبی و همچنین برای باز و بسته کردن پیچ مورد استفاده قرار میگیرد که حداکثر قطر سوراخ کاری آن در چوب ۲۵ میلیمتر و در فلز ۱۰ میلیمتر بیان شده است .

#دریل_شارژی_۱۴٫۴

#دریل_شارژی_۱۴٫۴_توسن

مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
تماس بگیرید
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن

دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن

دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود , توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد .

دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن یکی از محصولات تولیدی کشور چین می باشد که به رنگ آبی , شش ماه گارانتی جهت رفع اشکالات احتمالی , وزنی به اندازه ۱٫۷ کیلوگرم و همراه لوازم جانبی چون : سر پیچ گوشتی چهارسو , تبدیل سر پیچ گوشتی , قلاب مخصوص کمری , باتری اظافه و شارژر در بازار ابزار آلات صنعتی موحود می باشد .

دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن جهت سوراخ کاری انواع قطعات فلزی و چوبی و همچنین برای باز و بسته کردن پیچ مورد استفاده قرار میگیرد , حداکثر قطر سوراخ کاری آن در چوب ۲۵ میلیمتر و حداکثر قطر سوراخ کاری در فلز ۱۰ میلیمتر بیان شده است .

قطر سه نظام دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن ۰٫۸ الی ۱۰ میلیمتر , حداکثر گشتاور آن ۴۰ نیوتن متر و تعداد گشتاور قابل تنظیم ۱+۱۶ بعضی از مشخصاتی است که برای این دستگاه بیان شده است , همچنین سرعت در حالت بی باری آن ۳۰۰ و ۱۲۰۰ دور بر دقیقه می باشد که حداکثر تعداد دوری که دستگاه به صورت آزاد می تواند در مدت یک دقیقه بچرخد را سرعت در حال بی باری می گویند .

از دیگر مشخصات و ویژگی های دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن می توان به نوع باتری نیکل - کادمیوم , ظرفیت باتری ۲ آمپر - ساعت و زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری یک ساعت اشاره کرد ,  این دستگاه دارای قابلیت چپ گرد و راست گرد , گیربکس دو حالته و ترکمتر می باشد .

برند های معروف و معتبری چون بوش، رونیکس، ماکیتا، توسن، متابو، میلواکی، دیوالت، آاگ و ... در فروشگاه مهد ابزار در دسترس شما قرار گرفته است تا با مقایسه آن ها با یکدیگر متناسب با نیاز و خواسته خودتان محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید , فروشگاه مهد ابزار به دنبال ارائه خدمات
باکیفیت، رشد روزافزون و تطابق هر چه بیشتر خود با نیاز مشتریان است .
دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن

دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن

توضیحات تکمیلی
دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن
    برند توسن پلاس - Tosan Plus
    دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن

    توسن پلاس ( Tosan Plus )
    شرکت توسن پلاس در زمینه تولید ابزارآلات فعالیت می کند.

    شروع کار این شرکت از سال ۸۲ هجری شمسی بوده است.

    محصولات شرکت توسن در چین و تایوان تولید می شوند.

    توسن پلاس زیر مجموعه شرکت توسن است .

    ابزارآلات برقی در چین و ابزارآلات دستی توسن در تایوان تولید می شود.

    شعار شرکت توسن پلاس فکر حرفه ای ، کار حرفه ای است.

    برند توسن پلاس ابزارآلات برقی مختلفی از قبیل انواع اره ، اینورتر ، دریل بتن کن و چکش تخریب , کارواش , میخکوب و منگنه کوب , ابزار شارژی و … داراست.

    خدمات پس از فروش این شرکت به طور گسترده ای در شهرهای کشورمان ارائه می شود.

    گارانتی محصولات توسن پلاس را شرکت توسن ارائه می کند که به صورت یک ساله است.