تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

دریل شارژی دو سرعته توسن مدل 9920-SC

  • قابلیت شارژ سریع در یک ساعت
  • مجهز به گیربکس دو سرعته
  • دارای باتری نیکل – کادمیوم با کیفیت
  • دارای چراغ LED به منظور کار در محیط های کم نور
  • دارای کلید برق مدل گازی
مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
تماس بگیرید
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
دریل شارژی دو سرعته توسن مدل 9920-SC

دریل شارژی دو سرعته توسن مدل 9920-SC

دریل پیچ گوشتی شارژی دو سرعته توسن مدل 9920-SC

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود , توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد .

شرکت توسن می خواهد  در مقوله ارائه خدمات در بهترین سطح کیفیت فعالیت نماید و از دیدگاه ذینفعان ، موسسان شرکت، مشتریان و جامعه بعنوان معتبرترین ،توانمندترین، حرفه ای ترین شرکت در عرصه صنعت تبدیل گردد .

دریل شارژی ۱۲ دو سرعته توسن قابلیت دریل کاری و سوراخ کاری در انواع مقاطع فلزی و چوبی و همچنین قابلیت باز و بسته کردن پیچ را دارا می بابشد , حداکثر قطر سوراخ کاری در چوب به وسیله این دستگاه ۲۱ میلیمتر و نیز در فلز ۱۰ میلیمتر بیان شده است .

دریل شارژی ۱۲ دو سرعته توسن پلاس محصولی تولیدی از کشور چین و به رنگ آبی می باشد که آن را در وزنی به اندازه ۱٫۵ کیلوگرم , شش ماه گارانتی جهت رفع اشکالات احتمالی و همراه لوازمی چون : سر پیچ گوشتی چهار سو , تبدیل سر پیچ گوشتی , قلاب مخصوص کمری , باتری اضافی و شارژر به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه کرده است .

دریل شارژی ۱۲ دو سرعته توسن دارای قابلیت ها و ویژگی هایی چون : وزن سبک , طراحی ارگونومیک جهت سهولت در کار , دارای روکش ضد تعرق بر روی دسته جهت جلوگیری از خستگی کاربر در عملیات طولانی مدت , دارای باتری با کیفیت و مرغوب , دارای کیف BMC , قابلیت شارژ در یک ساعت, دارای قابلیت کنترل گشتاور, دارای کلید کنترل سرعت دور(مدل گازی), دارای کلید کنترل سرعت دور مکانیکی , مجهز به شستی چپگرد/راستگرد و نیز دارای گیربکس دو سرعته می باشد .

جهت آشنایی کاربران با دریل شارژی ۱۲ دو سرعته توسن مشخصاتی را بیان می کنیم , دارای سرعت در حالت بی باری ۴۰۰ و ۱۴۰۰ دور بر دقیقه , قطر سه نظام ۰٫۸ الی ۱۰ میلیمتر , حداکثر گشتاور ۴۰ نیوتن متر , تعداد گشتاور قابل تنظیم ۱+۱۶ , نوع باتری دستگاه نیکل - کادمیوم و ظرفیت باتری آن ۱/۳ آمپر - ساعت می باشد .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی، بررسی، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است. مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن.
دریل شارژی دو سرعته توسن مدل ۹۹۲۰-SC

دریل شارژی دو سرعته توسن مدل ۹۹۲۰-SC

توضیحات تکمیلی
دریل شارژی دو سرعته توسن مدل 9920-SC
    برند توسن پلاس - Tosan Plus
    دریل شارژی دو سرعته توسن مدل 9920-SC

    توسن پلاس ( Tosan Plus )
    شرکت توسن پلاس در زمینه تولید ابزارآلات فعالیت می کند.

    شروع کار این شرکت از سال ۸۲ هجری شمسی بوده است.

    محصولات شرکت توسن در چین و تایوان تولید می شوند.

    توسن پلاس زیر مجموعه شرکت توسن است .

    ابزارآلات برقی در چین و ابزارآلات دستی توسن در تایوان تولید می شود.

    شعار شرکت توسن پلاس فکر حرفه ای ، کار حرفه ای است.

    برند توسن پلاس ابزارآلات برقی مختلفی از قبیل انواع اره ، اینورتر ، دریل بتن کن و چکش تخریب , کارواش , میخکوب و منگنه کوب , ابزار شارژی و … داراست.

    خدمات پس از فروش این شرکت به طور گسترده ای در شهرهای کشورمان ارائه می شود.

    گارانتی محصولات توسن پلاس را شرکت توسن ارائه می کند که به صورت یک ساله است.