تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای

دریل بتن کن ۹۵۰ واات هیوندای سه حالته می باشد یعنی برای مته زنی در آهن , دیوار و تخریب کاربرد دارد , سیستم دیمر موجود در این ابزار موجب می شود تا تعداد ضربه در دقیقه دستگاه کم یا زیاد بشود .

#ابزار_هیوندای

#دریل_بتن_کن_۹۵۰_وات_هیوندای

مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
تماس بگیرید
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای HP1240

دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای

دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای

هیوندای همواره به محصولات خود ایمان داشته و معتقد است " رضایت مشتری ، نماد کیفیت بوده و کیفیت ، هدف اصلی هیوندای "  است , هیوندای با تاکید بر " پیشگام بودن در تکنولوژی و ارایه کیفیت برتر" یکی از برجسته‌ترین نام‌های تجاری , تقریباً در تمامی صنایع بوده و به اثربخش بودن خود بعنوان یک نام تجاری در حوزه های مختلف ابزار و تجهیزات صنعتی مفتخر است , سابقه درخشان گروه هیوندای نمادی از اقتصاد مدرن کره جنوبی بوده و متخصصان بر این باورند که در آینده نزدیک هیوندای به یکی از بازیگردانان اصلی اقتصاد جهانی تبدیل خواهد شد , هیوندای دارای شبکه فروش گسترده‌ای در ۱۹۳ کشور جهان می‌باشد .

دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای محصولی از کشور کره می باشد که یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش برای مشکلات احتمالی این ابزار در نظر گرفته شده است , رنک آن آبی و تولید شده توسط شرکت هیوندای می باشد .

دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای درای وزن خالص ۵٫۲ کیلوگرم , هفت ژول توان ضربه و سرعت آزاد از ۳۷۵ تا ۷۵۰ دور در دقیقه که با قدرت ۹۵۰ وات دستگاه را به گرد در می آورد , فرکانس این ابزار ۵۰ هرتز و دارای ولتاژ ۲۲۰ ولت , تعداد ۲۱۹۰ تا ۴۳۸۰ ضربه در دقیقه می باشد .

کیف BMC , مته , قلم لوازمی هستند که در دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای موجود می باشند , این ابزار دارای سیستم چهارشیار نیز می باشد , مهد ابزار مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن .

دریل بتن کن ۹۵۰ واات هیوندای سه حالته می باشد یعنی برای مته زنی در آهن , دیوار و تخریب کاربرد دارد , قطر مته کاری در بتن این دستگاه ۳۲ میلیمتر و قابلیت مته زنی در دیوار از ۶ رول پلاک تا ۲۲ لوله آب و همچنین ۳۲ لوله گاز را نیز دارا می باشد .

سیستم دیمر موجود در دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای موجب می شود تا تعداد ضربه در دقیقه دستگاه کم یا زیاد بشود .

دریل-بتن-کن-950-وات-هیوندای

دریل-بتن-کن-۹۵۰-وات-هیوندای

توضیحات تکمیلی
دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای HP1240
    برند هیوندای - Hyundai
    دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای HP1240

    هیوندای ( Hyundai ) :
    هیوندای ( Hyundai ) متشکل  از مجموعه‌ای از شرکت‌های تولیدی و شرکت‌های وابسته به آنها می باشد که ابتدا در سال 1947 بعنوان یک شرکت ساختمانی توسط "چانگ جو یونگ" تاسیس شده و از سال 1954 شروع به گسترش فعالیت‌های خود به صنایع دیگر نموده و درحال حاضر , هیوندای بعد از 6 دهه تلاش و انطباق  با بالاترین استانداردهای بین المللی تولید ، به بزرگترین زنجیره تولید در کشور کره جنوبی  و یکی از بزرگترین شرکتهای جهان تبدیل شده است.

    هیوندای از ابزار آلات و تجهیزات صنعتی خود در تمامی خطوط تولیدش استفاده می‌کند که این دلیل محکمی مبنی بر کیفیت بالا و قابل اطمینان  محصولات هیوندای می‌باشد.
    ابزارآلات صنعتی هیوندای بعنوان زیرمجموعه‌ای از گروه هیوندای کار خود را کمتر از یک دهه پیش آغاز کرده  اما رشد بسیار سریعی داشته و توانسته است با استفاده از بالاترین استانداردهای کیفی ، جایگاه خود را در حوزه ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در سراسر جهان تثبیت نماید ,  و این همان چیزی است که از یک نام تجاری برتر انتظار می‌رود.
     درحال حاضر ابزارآلات و تجهیزات صنعتی هیوندای در پروژه های تولیدی، اتومبیل سازی، صنایع سنگین، نورد فولاد و صنایع شیمیایی در سراسر جهان بکارگرفته می‌شوند.

    محصولات کنونی که در سبد کالاهای این مجموعه قراردارند عبارتند از :
    - گروه POWER TOOLS  ( ابزارآلات برقی )  :
    شامل محصولاتی از قبیل : فرزهای آهنگری و سنگبری - مینی فرزها و دستگاههای پولیش - دریلهای چکشی ،شارژی ، گیربکسی - چکشهای تخریب -  انواع اره شامل پروفیل بر ، فارسی برهای نجاری ، اره عمود بر ، اره گردبر ، اره موتوری –کارواشهای صنعتی و خانگی – دستگاههای جوشکاری و ژنراتورهای تولید برق – کمپرسورهای تولید باد
    - گروه AIR TOOLS  ( ابزارآلات بادی ) :
    شامل محصولاتی از قبیل : دریل بادی  -  دسته بکس بادی ، پرچ کن ، بکسهای بادی صنعتی و کارگاهی ، شیلنگهای فنری ، میخکوب - منگنه کوب - کوپلینگ و اتصالات – پیستوله رنگ و سایه پاش
    - گروه ABRASIVES   ( سنگهای سایش و برش )  :
    شامل محصولاتی از قبیل : سنگهای فیبری برش و سایش ، فلاپ دیسک ، سنگهای سمباده الماسه ، سمباده دیسکی ، سمباده رول
    - گروه CUTTING TOOLS  ( ابزار برش ) :
    شامل محصولاتی از قبیل : دیسکهای گرانیت بر ، انواع مته تیتانیوم وکبالت ، لوازم برشکاری شامل دسته برش و مانومتراکسیژن ، شلنگ دوقلو و تک
    - گروه HAND TOOLS  ( ابزار دستی ):
    محصولاتی از قبیل : انواع آچار، انبر دست ، سیم چین ، دم باریک ، انبرآرماتور بندی ، انبر قفلی ، آچار فرانسه ، آچار لوله گیر ، قیچی ورق بر ، جعبه بکس
    - گروه LIFTING TOOLS  ( ابزار جابجایی ) :
    - محصولاتی از قبیل : جرثقیل های سقفی دستی و برقی  - پولیفت -  جکهای  روغنی و سوسماری – سیم بکسل آسانسوری