تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

اره فارسی بر ۲۵ سانت توسن پلاس مدل 5920-LS

  • قابلیت برش عریضی تر بدلیل طراحی مکانیزم کشویی
  • مجهز به سیستم ایمنی ترمز تیغه
  • مجهز به پرتو لیزر به منظور ایجاد خط فرضی برش
  • قابلیت حالت کلیک و قفل در زوایای کاری کاربردی میز کار
مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
اره فارسی بر ۲۵ سانت توسن پلاس مدل 5920-LS

اره فارسی بر ۲۵ سانت توسن پلاس مدل 5920-LS

اره فارسی بر ۲۵ سانت توسن پلاس مدل 5920-LS

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود , توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد .

در این راستا با توجه به روند روبه رشد سطح علمی، تولیدی،صنعتی و خدماتی و نیاز به بستر سازی جهت بهبود فرایندها بر آن شد یم تا با گرده همایی متخصصان و کارشناسان مجرب در زمینه های گوناگون که دارای تجارب و سوابق ارزشمند هستند گامی در جهت ایجاد فضای تبادل دانش و تجربیات مفید و سازنده در زمینه صنعت بر داشته و شرکت فوق را تاسیس نماید .

اره فارسی بر ۲۵ سانت کشویی توسن دارای پرتو لیزر جهت ایجاد خط فرضی برش , دارای کشویی افزایش دهنده طول کارگیر چپ و راست , دارای حالت کلیک و قفل در زوایای کاری مهم میز کار , مجهز به سیستم ترمز تیغه برای توقف آنی تیغه پس از خاموش کردن دستگاه و خطای برش کمتر از ۰٫۱ میلیمتر در برش های زاویه ای و مورب می باشد .

اره فارسی بر ۲۵ سانت کشویی توسن قابلیت فارسی بری از صفر درجه تا ۴۵ درجه از هر دو طرف , دارای تیغه ۸۰ دندانه با قطر ۲۵۰ میلیمتر مخصوصMDF با کیفیت عالی و الماسه های ساخت اروپا , قابلیت کشویی بودن قسمت فوقانی دستگاه جهت برش کاری عریض و قابلیت نصب روی میز کار را دارا می باشد .

اره فارسی بر ۲۵ سانت کشویی توسن با داشتن قابلیت های ویژه، مکانیزم حرفه ای و طراحی منحصر بفرد، دارای کاربری آسان و سیستم ایمنی استاندارد می باشد , با این دستگاه می توان برش های بدون نقص با زوایای گوناگون از صفر درجه تا ۴۵ درجه را با دقت ۰٫۱ میلیمتر بر روی انواع چوب ایجاد نمود .

از مشخصه های ویژه اره فارسی بر ۲۵ سانت کشویی توسن می توان به نهایت قدرت ۲۰۰۰ وات , سرعت در حالت بی باری ۴۵۰۰ دور در دقیقه , حداکثر زاویه بازوی برش ۴۵ درجه چپ و راست , ظرفیت برش ۹۰*۳۰۵ میلیمتر , سایز محور ۱۶ میلیمتر و قطر صفحه ۲۵۵ میلیمتر اشاره کرد , فروشگاه مهد ابزار به دنبال ارائه خدمات باکیفیت، رشد روزافزون و تطابق هر چه بیشتر خود با نیاز مشتریان است .
اره فارسی بر ۲۵ سانت توسن پلاس مدل 5920-LS

اره فارسی بر ۲۵ سانت توسن پلاس مدل 5920-LS

توضیحات تکمیلی
اره فارسی بر ۲۵ سانت توسن پلاس مدل 5920-LS
    برند توسن پلاس - Tosan Plus
    اره فارسی بر ۲۵ سانت توسن پلاس مدل 5920-LS

    توسن پلاس ( Tosan Plus )
    شرکت توسن پلاس در زمینه تولید ابزارآلات فعالیت می کند.

    شروع کار این شرکت از سال ۸۲ هجری شمسی بوده است.

    محصولات شرکت توسن در چین و تایوان تولید می شوند.

    توسن پلاس زیر مجموعه شرکت توسن است .

    ابزارآلات برقی در چین و ابزارآلات دستی توسن در تایوان تولید می شود.

    شعار شرکت توسن پلاس فکر حرفه ای ، کار حرفه ای است.

    برند توسن پلاس ابزارآلات برقی مختلفی از قبیل انواع اره ، اینورتر ، دریل بتن کن و چکش تخریب , کارواش , میخکوب و منگنه کوب , ابزار شارژی و … داراست.

    خدمات پس از فروش این شرکت به طور گسترده ای در شهرهای کشورمان ارائه می شود.

    گارانتی محصولات توسن پلاس را شرکت توسن ارائه می کند که به صورت یک ساله است.