تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

ARVA Electric chain saw 5702

  • دارای تیغه و زنجیر اصلی OREGON
  • مجهز به سیستم سافت استارت
  • دارای سیستم کشش زنجیر بدون نیاز به آچار
  • تولید شده مطابق با استانداردهای بین المللی
  • دارای موتور قدرتمند 2400 وات
  • دارای طراحی ارگونومیک دسته جهت راحتی کاربر
مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
تماس بگیرید
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
اره زنجیری برقی آروا مدل 5702

اره زنجیری برقی آروا مدل 5702 :

اره زنجیری برقی آروا مدل 5702

اره درخت بر برقی که با نام های اره زنجیری و اره موتوری نیز شناخته می‌شوند , اره‌ای کاربردی جهت بریدن و هرس کردن درختان , قطع و انداختن درخت , و بریدن درختان خشک می‌باشد . درخت برهای برقی در اندازه و قدرت های متفاوت مناسب کاربری های گوناگون می‌باشند . این دستگاه به طور معمول دارای موتور دو زمانه هستند . یعنی دارای مخزن مجزا برای روغن نیست و باید روغن با نسبت مشخصی با بنزین ترکیب شود و در مخزن سوخت ریخته شود . نکته مهم در این می‌باشد که اگر این نسبت رعایت نشود در اثر کمبود روغن و تغییر شکل سیلندر , پیستون داخل سیلندر گیر می‌کند و تعمیر آن هزینه زیادی در بر دارد . مکانیزم کارکرد این ابزار به این صورت است که دندانه های اره به وسیله یک زنجیر که به یک محور دورانی متصل است حرکت می‌کند و با گردش موتور و زنجیر , اره کردن انجام می‌شود . نکته مهم در اره های زنجیری سیستم ترمز در این اره است که در مواقعی که احتمال خطر دارد , مانند حرکت اره به سمت کاربر , دستگاه را بلافاصله از حرکت باز می‌دارد . دقت کنید در که هنگام گیر کردن تیغ اره در قطعه کار نباید از گاز دستگاه استفاده کرد چون باعث آسیب رسیدن به کاربر و دستگاه می‌شود .

 

 

بارزترین مشخصات ابزار باغبانی اره زنجیری برقی آروا مدل 5702

اره زنجیری برقی آروا مدل 5702 با قدرت 2400 وات به بازار ابزارآلات صنعتی عرضه شده است . این دستگاه مطابق با استانداردهای بین المللی تولید شده است . اره زنجیری برقی آروا دارای تیغه و زنجیر اصلی OREGON می‌باشد . اره زنجیری برقی مجهز به سیستم سافت استارت شده است . اره زنجیری دارای سیستم کشش زنجیر بدون نیاز به آچار می‌باشد . از دیگر مشخصه آن می‌توان به طراحی ارگونومیک دسته جهت راحتی کاربر اشاره کرد .

 

 

قابلیت‌ها

  • قدرت : 2400 وات
  • ابعاد : 29*28*60 سانتی متر
  • طول تیغ اره : 45 سانتی متر
  • سرعت حرکت زنجیر : 1000 متر بر ثانیه
  • وزن دستگاه : 4.5 کیلوگرم
  • کشور سازنده : ایران
  • گارانتی : 12 ماه ضمانت

 

کلام آخر :

در اینجا توانستیم با بخشی از ویژگی و کاربردهای اره زنجیری ARVA Electric chain saw 5702 آشنا شویم و اطلاعات مناسبی از نحوه صحیح عملکرد آن بدست آوریم . شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبان سایت تماس حاصل نمایید .

 

021-66-75-1900

contact us

اره زنجیری ARVA Electric chain saw 5702

ARVA Electric chain saw 5702

توضیحات تکمیلی
اره زنجیری برقی آروا مدل 5702
    برند آروا - ARVA
    اره زنجیری برقی آروا مدل 5702

    آروا ( ARVA ) :

    برند آروا با پشتوانه ی تجربه‌ای 30 ساله و همت و تلاش شبانه روزی جوانان با استعداد ایرانی به وجود آمد .

    شرکت آروا در ابتدای تأسیس کیفیت، قیمت و خدمات را مد نظر قرار داده و بابهره گیری از استانداردهای جهانی مبادرت به تولید کالا با بهترین کیفیت ممکن نموده است.

    پس از گذشت چندین سال توانست در صنعت تولید ملی نیز بدرخشد و از صفر تا صد تولید اینورترهای جوشکاری 200  ، 200c ، 220 ، 250 ، 280 آمپر و اتوهای لوله سبز و جعبه ابزار را مطابق با استاندارد جهانی انجام دهد.

    در حال حاضر شرکت توزیع ابزار آروا تنها تولید کننده مجاز ابزار آلات جوش و برش در ایران می باشد که تمامی دستگاه های خود را مطابق چارچوب استاندارد های بین المللی در خاک ایران تولید می نماید .

    همچنین شرکت آروا قصد دارد محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نماید، لذا اخذ استاندارد CE محصولات تولیدی به عنوان اولین قدم در صادرات این شرکت به کشورهای دیگر محسوب می‌شود.