تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

دریل بتن کن 1200 وات هیوندای

دریل بتن کن 1200 وات هیوندای چند حالته جهت مته کاری در دیوار و نیز تخریب دیوار می باشد که بوسیله حالت تخریب میتواند با سرعت کمتر تخریب کند که به عنوان مثال در حین کار به ساختمان دیوار مقابل آسیب نرسد .

#ابزار_هیوندای

#دریل_بتن_کن_1200_وات_هیوندای

مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
ناموجود
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
دریل بتن کن 1200 وات هیوندای

دریل بتن کن 1200 وات هیوندای

دریل بتن کن 1200 وات هیوندای

برند هیوندای برای ما یادآور تعهد به کیفیت ، خدمت و تکنولوژی می‌باشد ، به همین علت است که گروه هیوندای موفق به صادرات محصولاتش به سراسر جهان و از جمله اروپا و ایالات متحده ( که سختگیرانه‌ترین قوانین کیفیتی برای کالاهای وارداتی دارند) شده‌است , ابزارآلات صنعتی هیوندای بعنوان زیرمجموعه‌ای از گروه هیوندای کار خود را کمتر از یک دهه پیش آغاز کرده  اما رشد بسیار سریعی داشته و توانسته است با استفاده از بالاترین استانداردهای کیفی ، جایگاه خود را در حوزه ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در سراسر جهان تثبیت نماید ,  و این همان چیزی است که از یک نام تجاری برتر انتظار می‌رود .

دریل بتن کن 1200 وات هیوندای یکی از انواع ابزار آلات صنعتی در بازار می باشد که شرکت هیوندای این محصول را با رنگ آبی و به مدت یک سال ضمانت و پنج سال خدمات پس از فروش به بازار عرضه کرده است .

دریل بتن کن 1200 وات هیوندای قابلیت سوراخ کردن رول بلت , لوله آب , برق و گاز را داراست , این ابزار دارای دکمه دیمر می باشد که این ویژگی سبب می شود تا بتوان سوراخکاری را با سرعت پایین انجام داد و همچنین میتوانید بوسیله این دکمه از گردبرهای بتن خیلی بزرگ تا سایز 200 استفاده کنید .

دریل بتن کن 1200 وات هیوندای چند حالته جهت مته کاری در دیوار و نیز تخریب دیوار می باشد که بوسیله حالت تخریب میتواند با سرعت کمتر تخریب کند که به عنوان مثال در حین کار به ساختمان دیوار مقابل آسیب نرسد , برای در آوردن هالوژن ها , جای لوله بخاری و حتی هالوژن های بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد , این ابزار به خاطر پنج شیار بودن توانایی دارد تا از مته 10 پنج شیار تا مته 40 را سوراخکاری کند .

این دستگاه با نهایت قدرت 1200 وات توانایی دارد تا سرعت موتور را از 260 تا 550 دور دردقیقه به گردش در آورد , دریل بتن کن 1200 وات هیوندای دارای ولتاژ 220 ولت , با وزن خالص 7.1 کیلوگرم , 10 ژول انرژی ضربه ای می باشد و همچنین تعداد ضربه ای که این دستگاه در دقیقه وارد می کند بین 1750 تا 3500 بیان شده است .

حداکثر قطر سوراخکاری در بتن 40 میلیمتر می باشد , همچنین دریل بتن کن 1200 وات هیوندای دارای گیربکس تمام فلز با پوشش پلاستیکی , سیستم ابزار گیر پنج شیار و لوازم جانبی چون : کیف BMC , قلم تخریب و مته می باشد .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی ، بررسی ، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است .

دریل-بتن-کن-1200-وات-هیوندای

دریل-بتن-کن-1200-وات-هیوندای

توضیحات تکمیلی
دریل بتن کن 1200 وات هیوندای
    برند هیوندای - Hyundai
    دریل بتن کن 1200 وات هیوندای

    هیوندای ( Hyundai ) :
    هیوندای ( Hyundai ) متشکل  از مجموعه‌ای از شرکت‌های تولیدی و شرکت‌های وابسته به آنها می باشد که ابتدا در سال 1947 بعنوان یک شرکت ساختمانی توسط "چانگ جو یونگ" تاسیس شده و از سال 1954 شروع به گسترش فعالیت‌های خود به صنایع دیگر نموده و درحال حاضر , هیوندای بعد از 6 دهه تلاش و انطباق  با بالاترین استانداردهای بین المللی تولید ، به بزرگترین زنجیره تولید در کشور کره جنوبی  و یکی از بزرگترین شرکتهای جهان تبدیل شده است.

    هیوندای از ابزار آلات و تجهیزات صنعتی خود در تمامی خطوط تولیدش استفاده می‌کند که این دلیل محکمی مبنی بر کیفیت بالا و قابل اطمینان  محصولات هیوندای می‌باشد.
    ابزارآلات صنعتی هیوندای بعنوان زیرمجموعه‌ای از گروه هیوندای کار خود را کمتر از یک دهه پیش آغاز کرده  اما رشد بسیار سریعی داشته و توانسته است با استفاده از بالاترین استانداردهای کیفی ، جایگاه خود را در حوزه ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در سراسر جهان تثبیت نماید ,  و این همان چیزی است که از یک نام تجاری برتر انتظار می‌رود.
     درحال حاضر ابزارآلات و تجهیزات صنعتی هیوندای در پروژه های تولیدی، اتومبیل سازی، صنایع سنگین، نورد فولاد و صنایع شیمیایی در سراسر جهان بکارگرفته می‌شوند.

    محصولات کنونی که در سبد کالاهای این مجموعه قراردارند عبارتند از :
    - گروه POWER TOOLS  ( ابزارآلات برقی )  :
    شامل محصولاتی از قبیل : فرزهای آهنگری و سنگبری - مینی فرزها و دستگاههای پولیش - دریلهای چکشی ،شارژی ، گیربکسی - چکشهای تخریب -  انواع اره شامل پروفیل بر ، فارسی برهای نجاری ، اره عمود بر ، اره گردبر ، اره موتوری –کارواشهای صنعتی و خانگی – دستگاههای جوشکاری و ژنراتورهای تولید برق – کمپرسورهای تولید باد
    - گروه AIR TOOLS  ( ابزارآلات بادی ) :
    شامل محصولاتی از قبیل : دریل بادی  -  دسته بکس بادی ، پرچ کن ، بکسهای بادی صنعتی و کارگاهی ، شیلنگهای فنری ، میخکوب - منگنه کوب - کوپلینگ و اتصالات – پیستوله رنگ و سایه پاش
    - گروه ABRASIVES   ( سنگهای سایش و برش )  :
    شامل محصولاتی از قبیل : سنگهای فیبری برش و سایش ، فلاپ دیسک ، سنگهای سمباده الماسه ، سمباده دیسکی ، سمباده رول
    - گروه CUTTING TOOLS  ( ابزار برش ) :
    شامل محصولاتی از قبیل : دیسکهای گرانیت بر ، انواع مته تیتانیوم وکبالت ، لوازم برشکاری شامل دسته برش و مانومتراکسیژن ، شلنگ دوقلو و تک
    - گروه HAND TOOLS  ( ابزار دستی ):
    محصولاتی از قبیل : انواع آچار، انبر دست ، سیم چین ، دم باریک ، انبرآرماتور بندی ، انبر قفلی ، آچار فرانسه ، آچار لوله گیر ، قیچی ورق بر ، جعبه بکس
    - گروه LIFTING TOOLS  ( ابزار جابجایی ) :
    - محصولاتی از قبیل : جرثقیل های سقفی دستی و برقی  - پولیفت -  جکهای  روغنی و سوسماری – سیم بکسل آسانسوری